انجمن کمیته های ملی المپیک طی مجمع عمومی ریاست جدید خود را انتخاب می کند

انجمن کمیته های ملی المپیک طی مجمع عمومی ریاست جدید خود را انتخاب می کند
هجدهمین مجمع عمومی انجمن کمیته های ملی المپیک با حضور203 تن ازنمایندگان ازبین 205 کمیته ملی المپیک عضو، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛شیخ احمد آل صباح بعنوان رئیس موقت این جلسه را با حضورآقای ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک والکساندر ژوخوف رئیس کمیته ملی المپیک میزبان افتتاح کرد.

شیخ احمد آل فهد آل صباح تا سال 2014 میلادی بعنوان رئیس انجمن کمیته های ملی المپیک انتخاب شد، این در حالی بود که دوره کاری رئیس سابق انجمن کمیته های ملی المپیک، ماریو وازکوئز رانا حتی در صورت عدم استعفای وی درچندهفته پیش نیز، به پایان  رسیده بود.

مجمع عمومی مراتب تقدیرخود را از زحمات ماریو وازکوئز رانا برای خدماتی که به کمیته های ملی المپیک و جنبش المپیک طی سالهای بسیارارائه نموده است، ابراز داشت و پیرو پیشنهادات ارائه شده، شیخ احمد اظهار داشت که ایشان نیزمایل به ارائه این پیشنهاد بودند تا ازماریو وازکوئز رانا دعوت نمایند که ریاست افتخاری مادام العمر انجمن کمیته های ملی المپیک را بپذیرند.

سپس مجمع به اصلاح اساسنامه انجمن کمیته های ملی المپیک که ازسوی شورای اجرائی ارائه شده بود، رای داد.این رای گیری که برای پیشنهاد سمت نائب رئیس ارشد انجمن بود، حداکثرآراء را از آن خود نمود .سپس اعضاء به پیشنهاد رئیس آل صباح برای ایجاد کمیسیونی برای بازنگری کامل اساسنامه تا قبل ازمجمع عمومی سال آینده رای دادند. این موضوع با توجه به اینکه انجمن مسیرجدیدی را برای امورآتی خدش پیش رو قرار داده است از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

پاتریک هیکی رئیس کمیته المپیک اروپا نیز گزارشی از فعالیتهای انجمن قاره ای اروپا به مجمع ارائه نمود.
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.