طبق دستورالعمل جدید فدراسیون کاراته آسیا؛12خرداد ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای آسیایی مشخص می شود

طبق دستورالعمل جدید فدراسیون کاراته آسیا؛12خرداد ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای آسیایی مشخص می شود
بر اساس دستورالعمل جدید فدراسیون کاراته آسیا کلیه تیم هایی که قصد شرکت در یازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را دارند موظف شدند اسامی قهرمانان و مربیان خود در در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان را تا 12 خرداد ماه به کمیته برگزار کننده این مسابقات اعلام کنند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محسن آشوری ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه اردوهای تیم ملی در تمامی رده ها با نظم خاص و طبق برنامه پی گیری می شود و کاراته کاها برای حضور در مسابقات آسیایی تمرینات خود را با جدیت دنبال می کنند.

وی ادامه داد: مرحله دوم و سوم اردوی تیم ملی بزرگسالان در روزهای 6تا 9 و 18 تا 21 اردیبهشت ماه در خوراسگان اصفهان پی گیری خواهد شد. اردوی پنجم نوجوانان، جوانان و امید هم طی روزهای 5 تا 9 اردیبهشت ماه در قزوین برگزار می شود. همچنین اردوی تیم بانوان 5تا9 اردیبهشت ماه در تهران و اولین مرحله اردوی تیم ملی کاتا 30 اردیبهشت به مدت 5 روز در سالن شهید کبکانیان تهران انجام خواهد شد.

آشوری ادامه داد: بر این اساس قرار است اولین مرحله مسابقات انتخابی دانشجویان جهان نیمه اول اردیبشهت ماه برگزار شود تا نفرات منتخب برای حضور در اردوی آمادگی تیم منتخب دانشجویان مشخص شوند.

آشوری با اشاره به زمان اعلام آمادگی تیمها برای شرکت در رقابتهای لیگ اظهار داشت: در جلسه مشترکی که با مسئولین تیمها و نیز هیات استانها خواهیم داشت در خصوص تغییر احتمالی آئین نامه لیگ و نحوه برگزاری مسابقات در سال جدید تصمیم گیری می کنیم.وی زمان آمادگی تیم ها را 16 اردبیهشت اعلام کرد.

وی گفت: اگر در رده نوجوانان و جوانان تعداد تیمهای شرکت کننده در لیگ جوانه و آینده سازان زیاد باشد مسابقات را به صورت گروهی برگزار می کنیم و ممکن است تیمها در2 یا چند گروه دسته بندی شوند.

آشوری در پایان گفت: امروز 19 مربی برای شرکت در دوره مربیگری بین المللی و 14 داور برای حضور در کلاس داوری JB عازم مالزی می شوند.

۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.