چینی ها از میزبانی تیم ملی والیبال کشورمان انصراف دادند

چینی ها از میزبانی تیم ملی والیبال کشورمان انصراف دادند
فدراسیون والیبال چین با ارسال نامه ای ضمن غذرخواهی از فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که نمی تواند میزبان تیم ایران در فاصله چند روز مانده به رقابت های والیبال انتخابی المپیک باشد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پس از اینکه فدراسیون والیبال ژاپن اعلام کرد نمی تواند پذیرای تیم ایران در فاصله چند روز مانده به رقابت های انتخابی المپیک در ژاپن باشد، مسئولین فدراسیون والیبال کشورمان به مذاکره با چینی ها پرداختند و بر اساس توافقات انجام شده مقرر شد  چند روز مانده به رقابت های انتخابی المپیک، مردان والیبال کشورمان با برگزاری اردویی چند روزه  وانجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی چین در این کشور آمادگی لازم را به منظور شرکت قدرتمندانه در رقابت های انتخابی المپیک را کسب کنند.

اما پس از چند ماه، چندی پیش چینی ها هم با ارسال نامه ای رسما از فدراسیون والیبال ایران عذر خواهی کردند که نمی توانند میزبان تیم ملی کشورمان باشند.

ابا لغو شدن اردوی چین، مسئولین فدراسیون والیبال به دنبال برگزاری اردویی چند روزه در شرق آسیا هستند تا مردان والیبال کشورمان بتوانند با تمرین و انجام مسابقه درمحلی که آب و هوای شبیه  توکیو (محل مسابقات انتخابی المپیک) دارد، با آمادگی لازم به توکیو بروند.

لازم به ذکر است کوبا، آرژانتین و مصر از جمله کشورهایی هستند که فدراسیون والیبال منتظر پاسخ آنها به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور هست.
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.