والیبال ساحلی ایران به مقام نهمی مشترک آسیا اکتفا کردند

والیبال ساحلی ایران به مقام نهمی مشترک آسیا اکتفا کردند
مرحله پلی آف تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از صبح دیروز یکشنبه 27 فروردین در سانخولای تایلند آغاز شد که نمایندگان کشورمان با پذیرش شکست در برابر حریفان مقام های نهم و دهم این رقابت ها را به دست آوردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از روز گذشته با حضور 29 تیم از کشورهای ایران، چین، سنگاپور، ویتنام، تایلند، هندوستان، قزاقستان، لائوس، اندونزی، استرالیا، مالزی، نیوزلند، سریلانکا و عمان آغاز شد که نمایندگان ایران به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله پلی آف صعود کردند.

تیم ایران یک متشکل از پرویز فرخی و آق محمد سلاق صبح امروز در مرحله پلی آف به مصاف اندونزی رفت و با امتیازهای 21 بر 16و 21 بر 19 مغلوب این تیم شد تا عنوان نهمی این رقابت ها را از آن خود کند.

همچنین تیم دوم ایران متشکل از کیا شوشتری زاده و شهرام قاسم خواه که با حمایت کرمان موتور راهی این رقابت ها شده است، امروز دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 12 در برابر قزاقستان یک شکست خورد تا مقام دهم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

نمایندگان والیبال ساحلی کشورمان فردا از تایلند عازم ایران خواهند شد.
۲۸ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.