اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام برگزار خواهد شد

اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان با حضور 31 قایقران در دو بخش کایاک و کانو از جمعه اول اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پس از برگزاری تست انتخابی تیم ملی، قایقرانان آبهای آرام کشورمان خود را برای حضور در مسابقات کاپ جهانی آماده می کنند. به همین منظور اردوی تدارکاتی این تیم از جمعه اول اردیبهشت ماه به مدت 3 هفته تا 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. مسابقات کاپ 1 جهانی اواخر اردیبهشت ماه در لهستان برگزار می شود.

در ماده کایاک احمدرضا طالبیان از اصفهان، یاسین نوری، رحمت قادری، رضوان بهجتی مقدم، شهریار معصومی، سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی از گیلان، محمد جواد شاهپوری، بابک دربان، ماکان غیاثی، داریوش فرجی و حسین زاغلی از تهران، اروند درویش، نیما رمضانی، فرزین اسدی و امین بوداغی از مازندران، محمدطاهر حسینی و افشین شعبانی از کرمانشاه، حمیدرضا ترکی از بوشهر و محمد ولدی از همدان زیر نظر ایرج اقلیمی، سابو گابور و انوش عباسی مربیان بزرگسالان، حسین ملکی مربی جوانان و علی جمشیدی به عنوان کمک مربی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

در بخش کانو نیز کیا اسکندانی، هومن کریمی، سروش رضویان، معراج محمدزاده و سامان بقایی، محسن سعادتخواه و صادق درویش، علی اوجاقی و محمدیوسف شهبازی، پژمان دیوسالار و عادل مجللی زیر نظر الیاس اقلیمی در این مرحله از اردو حاضر هستند.
۲۸ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.