احمدرضا طالبیان قایقران اعزامی به المپیک لندن:برای حضور در فینال به المپیک خواهم رفت

احمدرضا طالبیان پس از کسب سهمیه المپیک در کایاک یکنفره 1000 متر در مسابقات قهرمانی آسیا تهران تمریناتش را برای حضور در المپیک ادامه داده است. وی پس از انجام تمرینات سخت و حضور در اردوی یک ماهه مالزی در تست انتخابی 25 فروردین ماه توانست از سهمیه خود دفاع و حضورش در المپیک لندن را قطعی کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛قایقران اعزامی به المپیک لندن گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و باد رکورد خوبی کسب کردم هرچند که انتظار بیشتری از خودم داشتم.
احمدرضا طالبیان ادامه داد: تمریناتم را با قدرت ادامه می دهم. هدفم حضور در فینال المپیک است. برای اینکه بتوانم این موفقیت را کسب کنم باید رکوردم را به 3:30 دقیقه برسانم که با این روند تمرینات فکر می کنم بتوانم این کار را انجام دهم.

وی بیان کرد: برای آمادگی بیشتر قبل از المپیک به مسابقات کاپ جهانی اعزام خواهیم شد. تمام قایقرانانی که در المپیک حاضر خواهند بود در این مسابقات شرکت می کنند و فرصت مناسبی است تا خودم را محک بزنم.
طالبیان ادامه داد: حریفانم را کاملا می شناسم بارها در مسابقات کاپ و قهرمانی جهان با آن ها رقابت کرده ام. مسابقات کاپ هم زمان خوبی است تا از آخرین وضعیت آمادگی آن ها اطلاع پیدا کنم. می خواهم با قدرت کامل راهی المپیک شوم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی اظهار داشت: از آسیا حریفی در المپیک ندارم چون تنها نماینده آسیا هستم. حریفان آسیایی ام نمی توانند با من رقابت کنند. در آخرین مسابقه 6 ثانیه با نفر دوم فاصله داشتم.

طالبیان ادامه داد: مهمترین حریفانم از کشورهای کانادا، سوئد، نروژ و آلمان هستند. گرچه همه آنهایی که به المپیک راه پیدا می کنند بهترین های جهان هستند و رقابت در این مسابقه در بالاترین سطح جهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در المپیک یک افتخار است. اما من فقط برای حضور به المپیک اعزام نمی شوم و هدفم فینال این مسابقات است. تمریناتم را مستمر دنبال می کنم و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه را به کار خواهم بست.
۲۷ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.