جهت کسب ورودیه المپیک و حضور در رقابت های قهرمانی آسیا واقیانوسیه؛ملی پوشان شمشیربازی عازم ژاپن می شوند

جهت کسب ورودیه المپیک  و حضور در رقابت های قهرمانی آسیا واقیانوسیه؛ملی پوشان شمشیربازی عازم ژاپن می شوند
ملی پوشان شمشیربازی کشورمان جهت کسب ورودیه المپیک و حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بامداد دوشنبه 28 فروردین تهران را به مقصد واکایاما ترک خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی:مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک و رقابت های قهرمانی آسیا واقیانوسیه با حضور ورزشکارانی از سراسر این دو قاره ازروز اول اردیبهشت ماه  در واکایاما ژاپن اغاز خواهد شد.

بر این اساس :از کشورمان در اسلحه اپه علی یعقوبیان،در اسلحه فلوره شروین طلوعی ودر اسلحه سابر مجتبی عابدینی در این مسابقات حضور می یابند.در بخش بانوان نیز بهاره غیاث ابادی،مریم وهابی ونجمه سازنچیان به ترتیب در سه اسلحه اپه،فلوره وسابر بامداد دوشنبه 28 فروردین عازم این رقابت ها خواهند شد.

شایان ذکر است: با فاصله کمی از برگزاری این رقابت ها مسابقات قهرمانی اسیا نیز انجام خواهد شد که در اسلحه اپه حامد صداقتی و سید صادق عابدی،در اسلحه فلوره حامد صیاد،علیرضا ادهمی وشروین طلوعی و در اسلحه سابر حمیدرضا طاهرخانی،علی پاکدامن ومحمد فتوحی جهت حضور در این رقابت ها چهارسنبه 30 فروردین عازم ژاپن می شوند.

گفتنی است:مسابقات انتخابی المپیک به صورت انفرادی در روزهای اول و دوم اردیبهشت انجام می شود و رقابت های قهرمانی اسیا واقیانوسیه در دو بخش انفرادی وتیمی از سوم اردیبهشت اغاز وتا هشتم همین ماه ادامه خواهد داشت.
 
۲۷ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.