دکتر مجدآرا : سال 91 سال حمایت از ورزش همگانی است

چشم انداز فدراسیون ورزشهای همگانی رسیدن به ایرانی فعال ، شاداب و سالم تا افق 1404 و مشارکت پنجاه درصدی مردم در ورزش های همگانی است از این رو در سال 91 برنامه ها و طرحهای بنیادین و اساسی در نظر داریم که با در دست داشتن سند راهبردی در جهت عملیاتی نمودن آن تلاش خواهیم نمود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرارئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ، در حاشیه برگزاری اولین همایش پیاده روی در سال 91 که به میزبانی مردم ورزشدوست استان لرستان و شهرستان خرم آباد برگزار شد به ارزیابی برنامه ها و سیاستهای این فدراسیون در سال 91 پرداخت و اظهار داشت : با توجه به نام گذاری سال 91 به نام سال ورزش همگانی و همچنین چشم انداز این فدارسیون که رسیدن به ایرانی شاداب و فعال تا سال 1404 می باشد ، برنامه ها واقدامات مهمی را طرح ریزی و پیش بینی نموده ایم که با تدوین سند راهبردی در جهت عملیاتی نمودن آن در راس ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی تلاش خواهیم نمود .

وی در ادامه افزود : همزمان در هفته سلامت ( که از روز جمعه 18 فروردین ماه آغاز شده بود ) در اکثر استانها همایشها و جشنواره های ورزش همگانی برگزار شد ، خوشبختانه امروزه مردم به رابطه مستقیم طول عمر و ورزش پی برده اند و از هر فرصتی برای انجام ورزش به ویژه به شکل خانوادگی استفاده می کنند .
دکتر مجدآرا تصریح کرد : در سال گذشته خواستار راه اندازی جاده تندرستی در تمامی استانها شدیم که خوشبختانه شهرستان خرم آباد با ساخت جاده ای ( که مسیر اولین همایش پیاده روی سال 91 را در آن برگزار نمود ) یکی از بهترین جاده های ساخته شده می باشد که با توجه به ساختار آن ، هم میزبان کوهپیمایان ، هم دوچرخه سواران و هم پیاده رو ها خواهد بود تا در کنار همایشهای پیاده روی ، همایشهای کوهپیمایی و دوچرخه سواری نیز برگزار شود . امیدوارم به زودی کلیه استانها از این مکان بهرمند شوند .

در این همایش کوهپیمایی یک دستگاه خودرو سواری پراید ، چندین دستگاه تردمیل ، دوچرخه ، کمک هزینه سفر به مکه مکرمه و عتبات عالیات و .... به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد ضمن اینکه در پایان همایش مبلغ دویست میلیون ریال وجه نقد برای کمک به زندانیان در بند بدون محکومیت مالی نیز توسط خیرین این شهر جمع آوری شد . 
۲۶ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.