مربی تیم ملی بوکس:مظاهری شانس کسب مدال در المپیک لندن را دارد

مربی تیم ملی بوکس:مظاهری شانس کسب مدال در المپیک لندن را دارد
علی مظاهری در حال حاضر با توجه به تجربه و جوانی می تواند بعد از سالهای سال بوکس ایران را در المپیک لندن صاحب مدال کند.

 غلامرضا کریمی ؛مربی تیم ملی بوکس کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:رقابتهای بوکس قزاقستان از سطح بالایی برخودار بود و من طی گفتگویی که با بچه ها داشتم و همچنین حذف برخی از نامداران در این رقابتهای نشان می دهد همه برای کشب سهمیه آمده بودند نه فقط تجربه.

وی ادامه داد:حتی در خوشبینانه ترین حالت هم فکر نمی کردیم 3 سهمیه در آخحرین مرحله از رقابتهای گزینشی بگیریم ولی بچه ها در پایتخت قزاقستان کاری کردند کارستان و باید به آنها آفرین گفت.

کریمی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی بوکس ایران می تواند در المپیک مدال بگیرد اظهار داشت:می توانم بگویم الان دیگر وقت مدال المپیکی گرفتن از سوی بوکسورها بخصوص علی مظاهری است. این مشتزن کرمانشاهی با غلبه بر تمامی حریفان خود در قزاقستان نشان داد می داند این آخرین فرصت اوست که بتواند در الپیک خوش بدرخشد و بدون شک نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد.

مربی تیم ملی بوکس در خاتمه اظهار داشت:در این مدت فدراسیون هر آنچه در توان داشت برای آماده سازی بچه های انجام داد ولی اگر امکانات، بیشتر و بهتر باشد شکی نیست بوکسورها در رقابتهای برون مرزی بهتر عمل می کنند.
۲۶ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.