با حضور بهترین پاروزنان تیم ملی در تست انتخابی؛قایقرانان المپیکی آبهای آرام مشخص می شوند

با حضور بهترین پاروزنان تیم ملی در تست انتخابی؛قایقرانان المپیکی آبهای آرام مشخص می شوند
تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام به منظور اعزام قایقرانان به المپیک لندن با حضور بهترین پاروزنان ملی پوش جمعه 25 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تیم ملی آبهای آرام کشورمان برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا تهران موفق به کسب دو سهمیه المپیک لندن در مواد کایاک یکنفره 1000 متر مردان توسط احمد رضا طالبیان و کایاک یکنفره 200 متر بانوان توسط آرزو معتمدی شد. پس از کسب این سهمیه ها مسئولان فدراسیون به منظور ایجاد رقابت بیشتر و در نهایت انتخاب بهترین قایقرانان برای حضور در المپیک تست انتخابی تیم ملی را برگزار کردند. نتایج این تست پس از تحلیل توسط آنالیزور تیم ملی آبهای آرام در اختیار هیات رئیسه قرار گرفت و درنهایت 3 قایقران در بخش مردان و 2 قایقران در بخش بانوان انتخاب شدند. این نفرات پس از آغاز تمرینات خود در دریاچه آزادی به منظور برگزاری یک اردوی یکماهه 25 بهمن ماه راهی مالزی شدند. اواخر اسفندماه دومین مرحله تست انتخابی تیم ملی برگزار شد که قایقرانان اعزامی به اردوی مالزی به همراه دیگر قایقرانان در این تست شرکت کردند. نتایج این مسابقات به گفته مربیان و اعضای کادر فنی نشان داد که اردوی برون مرزی تاثیر چشم گیری در روند پیشرفت قایقرانان اعزامی داشته است.

در نهایت با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون مقرر شد با ایجاد فرصت دوباره به قایقرانانی که در اردوی تیم ملی حاضر بودند، آخرین مرحله از تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام به منظور حضور در المپیک با حضور بهترین پاورزنان در بخش بانوان و مردان جمعه 25 فروردین ماه برگزار شود. این نفرات توسط کادر فنی تیم ملی انتخاب می شوند و در تست شرکت خواهند کرد.

در این تست و در بخش مردان دو مسابقه در مسافت 1000 متر و در بخش بانوان دو مسابقه در مسافت 200 و دو مسابقه در مسافت 500 متر برگزار می شود و پس از تحلیل نتایج آن در کمیته فنی قایقرانان المپیکی انتخاب خواهند شد.

همچنین با موافقت اعضاء هیات رئیسه مقرر شد علیرضا سهرابیان نائب رئیس، حسن تیمورتاش دبیر و محسن میلاد رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون به عنوان اعضاء هیات ژوری این مسابقات بر روند اجرای این تست و رکوردگیری از قایقرانان نظارت داشته باشند.
۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.