نایب قهرمان ووشوی جهان: برای موفقیت در ویتنام برنامه ریزی کرده ام

دارنده مدال نقره رقابتهای ووشو جهانی ترکیه گفت: تمرینات تکنیکی و فنی خود را بعد از اتمام رقابتهای لیگ برتر آغاز کردم و امیدوارم بتوانم با این شرایط با بهترین اجرا در رقابتهای آسیایی خوش رنگ ترین مدال این مسابقات را از آن خود کنم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "فرشاد عربی" در این باره اظهار داشت: تا شروع رقابتهای انتخابی که اردیبهشت ماه برگزار می شود، تمرینات اختصاصی خود را با یک برنامه ریزی کاملا حساب شده و بیشتر بر روی پرش های بلند، بدنسازی، استقامت و دو و میدانی آغاز کرده ام و تا آن زمان با این روال تمریناتم را ادامه خواهم داد.

وی ادامه داد: قبل از اجرای تمرین با آنالیز فیلم مسابقات حریفان، نقاط قوت و ضعف خود را در حین اجرای فرم بازبینی می کنم تا بتوانم با تمرکز بیشتر به روی تالوفیلد بروم هر چند که در مسابقات انتخابی که اردیبهشت ماه برگزار می شود کاملا با نحوه بازی حریفانم آشنا هستم.

دارنده 2 مدال نقره رقابتهای جهانی کانادا در خصوص مسابقات آسیایی ویتنام تاکید کرد: قطعا در این رقابتها تالوکارانی به روی تالوفیلد می روند که عنوان دار رقابتهای جهانی و آسیایی بوده اند و من کاملا از نزدیک اجرای فرم آنها را دیده ام و با نحوه تکنیک آنها آشنا هستم و باید تلاش کنم بدون کوچکترین اشتباه و لغزشی فرم ام را به اجرا برسانم.

عربی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تمام برنامه های من برای کسب بهترین مدال در رقابتهای آسیایی است و امیدوارم بتوانم در این پیکارها مدال نقره را به مدال زرین طلا تبدیل کنم هر چند که کسب این مدال در جو این مسابقات که بهترین های این رشته را در خود گنجانده است، بسیار سخت خواهد بود.
ملی پوش ارزنده تالو کشورمان در خصوص رشد ووشو کشورمان در طول سالهای اخیر گفت:  خوشبختانه ووشو ایران با سرمایه گذاری های زیادی که در این بخش انجام داده توانسته به یک حریف اصلی برای مدعیان و سر دمداران این رشته تبدیل شود چرا که چشم بادامی ها تنها کسانی هستند که در این رشته حرف اول را می زنند و با این روال ایران توانسته یک قطب اصلی و مدعی برای آنها باشد.

وی افزود: در حال حاضر همه استانها با داشتن سکوی ساندا و فرش تالوفیلد در حال پرورش استعدادهای این رشته هستند و با این شرایط با رقابتی که در اوج مسابقات قهرمانی کشور شاهد بودیم باید به آینده درخشان ووشو ایران امیدوار بود.


۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.