مسابقات بوکس گزینشی المپیک-قزاقستان؛امروز مظاهری، طلوتی و قاسمی پور روی رینگ می روند

امروز در ادامه مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا مظاهری، طلوتی و قاسمی پور روی رینگ می روند.
 
امروز در ادامه مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود، علی مظاهری، مهدی طلوتی و امین قاسمی پور به نمایندگی از تیم ملی ایران روی رینگ می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛مظاهری که در دیدار نخست خود موفق به شکست نماینده لبنان شد در دومین مسابقه با بوکسور هندوستان رقابت خواهد کرد. مدال برنز مشتزن وزن 91 کیلوگرم ایران با راه یابی به جمع چهار نفر برتر قطعی شده است؛ اما با توجه به این موضوع که در این وزن تنها یک سهمیه باقی مانده مظاهری برای اینکه جواز حضور در بازی های لندن را کسب کرده و دومین المپیک خود را تجربه کند باید حتما قهرمان شود. او در صورت غلبه بر نماینده هند دیدار فینال را باید با برنده مصاف قزاقستان و سوریه که پیش از این به هر دو این مشتزنان باخته است، برگزار کند.

مهدی طلوتی هم که با عبور از سد نمایندگان کشورهای عراق و کره جنوبی به جمع چهار نفر برتر راه یافت تا ضمن قطعی شدن مدال برنزش، سهمیه المپیک را به دست آورد با بوکسور ترکمنستان مبارزه خواهد کرد. او که در روز تولد خود سهمیه المپیک را به دست آورد قول داده انتقام شکست ایمان طیبی و محمد ستاپور مشتزنان اوزان 52 و 75 کیلوگرم ایران را -که در رقابت با نمایندگان ترکمنستان شکست خوردند تا از گردونه مسابقات کنار بروند- با شکست این حریف بگیرد.

امین قاسمی پور بوکسور وزن 69 کیلوگرم ایران هم که در دور نخست با غلبه بر مشتزن عراق نخستین پیروزی را در کارنامه تیم ایران ثبت کرد و در ادامه نماینده اردن را برد تا مدال برنز خود را قطعی کند با توجه به اینکه در این وزن سه سهمیه برای حضور در المپیک باقی مانده باید در مصاف خود با قهرمان چینی ها که مدال طلای آسیا را در کارنامه دارد به پیروزی برسد تا با راهیابی به فینال که بعدازظهر پنج شنبه برگزار می شود سهمیه المپیک را ازآن خود کند، البته قاسمی پور در صورت شکست باز شانس المپیکی شدن دارد و این در حالی است که نماینده چینی ها که با شکست احتمالی او راهی فینال شده قهرمان مسابقات شود.
۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.