مهرام ایران الریاضی لبنان را به زانو در آورد

دیدار سوم مسابقات فینال باشگاههای غرب آسیا روز گذشته با حضور بیش از 2000 تماشاگر علاقمند برگزار گردید، با نتیجه 92-76 به سود مهرام خاتمه یافت تا این تیم در یکقدمی کسب مقام قهرمانی باشگاههای غرب آسیا قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : نیمه اول مسابقه هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و هیچیک برتری محسوسی بر دیگری نداشتند. پرتاب بازیکن لبنانی در آخرین ثانیه باعث شد تا تیم الریاضی با برتری 37-35 به رختکن برود.

کوارتر سوم را مهرام بهتر آغاز کرد و با سرعت دادن به بازی و نفوذهای کامرانی و نیکخواه بهرامی به زیر حلقه و پرتابهای 3 امتیازی آفاق موفق شدند سه امتیاز از حریف خود پیش بیفتند اما اوج حملات مهرام در کوارتر چهارم شکل گرفت و این تیم با به ثمر رساندن 6 پرتاب 3 امتیازی موفق شد فاصله خود را با الریاضی بیشتر و بیشتر نماید و در نهایت قهرمان سال قبل باشگاههای آسیا را با 16 امتیاز اختلاف شکست دهد.

صمد نیکخواه بهرامی با کسب  29 امتیاز و 8 ریباند بهترین چهره میدان بود. پس از وی حامد آفاق با 23 امتیاز و مهدی کامرانی با 14 امتیاز بیشترین امتیاز را برای تیم خود بدست آوردند.

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاههای غرب آسیا به صورت 3 از 5 برگزار می شود. دو دیدار نخست این مرحله هفته گذشته در بیروت لبنان برگزار شد که طی آن مهرام نتیجه اولین بازی را واگذار کرد اما در دیدار دوم به برتری رسید.

دیدار چهارم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاههای غرب آسیا فردا سه شنبه ساعت 19:30 در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود که در صورت پیروزی مهرام، این تیم به مقام قهرمانی باشگاههای غرب آسیا دست خواهد یافت.

 
۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.