132 ووشوکار در اولین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان

اولین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان جهت حضور در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 132 ووشوکار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "مجید ملکی" مدیر تیمهای ملی ووشو کشورمان با بیان این موضوع افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی مردان با حضور 76 ووشوکار در قالب 2 بخش ساندا و تالو برگزار می شود که در بخش ساندا 48 نفر و در بخش تالو 28 نفر حضور پیدا خواهند کرد.

وی اذعان داشت: اما رقابتهای انتخابی رده بانوان با شرکت 56 ووشوکار برگزار خواهد شد که 33 نفر در بخش ساندا و 23 ووشوکار هم در بخش تالو حضور خواهند یافت.ملکی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم مشترک بخش ساندا و نفرات اول تا سوم بخش تالو مسابقات قهرمانی کشور در زنجان، پدیده ها و مستعدین لیگ برتر و همچنین مدال آوران و ملی پوشان با سابقه مجموعا 132 نفر حاضر در این رقابتها را تشکیل می دهند.

مدیر تیمهای ملی در خصوص آغاز اردوی شبانه روزی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان گفت: مسابقات انتخابی آقایان 24 اردیبهشت و رقابتهای انتخابی بانوان طی روزهای 25 و 26 اردیبهشت برگزار می شود که بلافاصله بعد از بازیهای انتخابی، اولین مرحله اردوی شبانه روزی در آکادمی ووشو آغاز می گردد.

گفتنی است؛ هشتمین دوره رقابتهای ووشوی بزرگسالان قهرمانی آسیا از 26 مرداد تا 4 شهریور در هوشی مینه ویتنام برگزار خواهد شد.
۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.