در دیدار با اعضای تیم ملی والیبال ایران؛دکتر عباسی: المپیک در انتظار بزرگمردان والیبال ایران است

در دیدار با اعضای تیم ملی والیبال ایران؛دکتر عباسی: المپیک در انتظار بزرگمردان والیبال ایران است
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حضور تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک لندن گفت: با اقتدار و تکیه بر تواتمندی خود در مصاف با حریفان تنها به کسب پیروزی وسهمیه المپیک بیاندیشید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری ورزش و جوانان دکتر محمد عباسی دردیدار با اعضای تیم ملی ، کادر فنی و هیات رییسه فدراسیون والیبال با اشاره به موفقیتهای تیم های ملی والیبال کشورمان در رقابتهای جهانی تصریح کرد: عرصه رقابتهای اسیایی با توجه به ظرفیت ، قدرت ، توانمندی و خیز بلند شما برای کسب پیروزی ناچیز است .

وی ادامه داد: تیمی که بتواند بهترین های جهان را مغلوب ، تکنیک ، تاکتیک و اراده خود کند قطعا می تواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز بدرخشد.
وزیر ورزش و جوانان غرور کاذب و تکبر را آفت موفقیت دانست و افزود : حفظ و اعتلای موفقیتهای ورزشی تنها در سایه برنامه ریزی، همدلی ، تعاملی واتحاد میسر خواهد بود و من از شما می خواهم لحظه ای برای محقق نمودن اهدافتان ، تعلل نکنید .

وی ادامه داد : تمامی حریفان خود را قدرتمند بدانید چرا که آنها هم برای رسیدن به بالاترین نقطه تلاش می کنند و توقف و تعلل شما می تواند زمینه ساز پیشی گرفتن رقبا از شما شود .

وزیر ورزش و جوانان درادامه برنامه های فدراسیون والیبال در سالهای اخیر را موفق توصیف کرد و گفت: نتایج کسب شده در میادین مختلف بین المللی بیانگر همین مساله است و ما امیدواریم این موفقیت ها که درنهایت به صلابت و افتخار ملت جمهوری اسلامی ایران منجر شود تدوام داشته باشد .

دکتر عباسی شناخت ظرفیتها ، توانمندی ها وپتانسیله ، بهره گیری از تجارب مربیان اخلاق گرایی را از عوامل موفقیت برشمرد و افزود : مردم موفقیتهای های شما را دیده اند و به توانمندی هایتان ایمان دارند بر اساس این اعتماد توقع ملت شریف ایران نیز از شما نسبت به گذشته بیشتر شده است .
درادامه ی این نشست داورزنی رییس فدراسیون والیبال گزارشی کوتاه از عملکرد این فدراسیون ارائه کرد .

تیم ملی والیبال ایران به عنوان قهرمانی آسیا در حقیقت حضور خود را قبل از این در المپیک قطعی کرده بود اما ژاپنی ها با نفوذ خود بار دیگر بحث مسابقات انتخابی مجدد را مطرح کردند هر چند ملی پوشان والیبال ایران با مربی توانمندی مثل ولاسکو مصمم هستند تا با پیروزی بر ژاپن در خاک این کشور مقتدرانه راهی المپیک شوند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات والیبال و ورزش ایران افزوده شود.
این مسابقات خردادماه در ژاپن برگزار می شود.
۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.