نصیری: جام ریاست جمهوری با حضور 50 کشور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛نشست خبری جواد نصیری رییس انجمن موی تای کشور امروز(دوشنبه) برگزار شد که در ابتدای این نشست نصیری ضمن اعلام خبر برگزاری جام ریاست جمهوری در ایران گفت: این مسابقات 14 الی 20 اردبیهشت ماه و با حضور بیش از 50 کشور برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما این است تا رقابت باشکوهی را میزبانی کنیم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد که در نشست با وزیر ورزش قرار شد نیمی از هزینه ها از طریق وزات تامین شود.

نصیری اظهار داشت: دوره قبلی جام ریاست جمهوری را فرودین ماه سال گذشته در کیش برگزار کردیم که رییس فدراسیون جهانی با ارسال نامه ای به مسوولان ورزش کشور، ازنحوه برگزاری مسابقات قدردانی کرد و تلاش می کنیم با حمایت های وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون انجمن های ورزشی امسال مسابقات بهتری را برگزار کنیم.

وی با اشاره به جایگاه بالای موی تای ایران در سطح جهان افزود: سطح توقعات از موی تای ایران پس از کسب نتایج مطلوب در جهانی کلاس آ ازبکستان بالا رفته است و ما تلاش می کنیم این توقعات را برآورده کنیم که البته در این راه به حمایت بیشتری نیاز داریم.

نصیری در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیشرفت موی تای در استان های مختلف انجام شده است؟ گفت: دو مربی تایلندی به مدت یکسال در ایران حضور داشتند و در اکثر استان ها کلاس آموزشی برگزار کردند که این مساله برای پیشرفت این رشته بسیار خوب بود و چنانچه مسایل مالی ما حل شود به طور یقین بازهم از مربیان درجه اول تایلندی استفاده می کنیم.

رییس انجمن موی تای ادامه داد: تمامی برنامه ها به مسایل مالی برمی گردد و ما باید ابتدا تامین شویم تا بتوانیم برنامه های آموزشی خود را به طور کامل اجرا کنیم.

نصیری در مورد انتشار اخباری مبنی بر بازگشت موی تای به فدراسیون ورزش های رزمی عنوان کرد: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار است فدراسیون انجمن های رزمی تشکیل شود تا موی تای به همراه 6 رشته دیگر تحت پوشش این فدراسیون باشد.

۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.