دومین دوره مسابقات ووشوی دانش آموزان کشور برگزار می شود

برای دومین بار مسابقات دانش آموزی ووشوی مدارس کشور در بخش تالو و در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، در راستای گسترش ووشو در سطح آموزش و پرورش و مدارس کشور و طبق هماهنگی فدراسیون ووشو با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش رقابتهای ووشو مدارس کشور در بخش تالو تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

علی جهانگیری رئیس انجمن ووشو مدارس کشور در این باره گفت: با توجه به کمبود بودجه در بخش آموزش و پرورش در نظر داریم تا رقابتهای ووشو را برای دومین بار در رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش تالو برگزار کنیم، ضمن اینکه در اولین دوره این مسابقات که در بندرعباس برگزار شد با استقبال کل استانها در این رشته مواجه شدیم.

وی ادامه داد: با هدف راه اندازی این رشته در کانون ارگان آموزش و پرورش برنامه های زیادی را در دستور کار قرار داده ایم و قطعا مسابقات دانش آموزی گام محکمی در جذب علاقه مندان به این رشته خواهد بود.

رئیس انجمن ووشوی مدارس کشور اضافه کرد: فدراسیون ووشو با برنامه و اهداف بلند مدتی که دارد به یکی از قطب های اصلی ووشوی دنیا تبدیل شده است و در رقابتهای برون مرزی شاهد حضور چهره های هستیم که در مصاف با بهترین های این رشته، بهترین فرم را به نمایش گذاشته اند و قطعا پرورش استعدادهای بخش پایه مخصوصا در حیطه آموزش و پرورش و مدارس کمک خواهد کرد تا زودتر به خواسته های خود برسیم.

رئیس سبک "نان چوان" در خصوص برنامه های این انجمن تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های ما پرورش و تربیت معلمان سراسر کشور در بخش داوری و مربیگری است تا در بحث عملی و تئوری بتوانیم بهتر عمل کنیم چرا که داشتن کادر فنی مجرب در این بخش نیاز به زمان و کار بیشتر دارد که با برنامه ریزی های از قبل تعیین شده در سال 91 به نتایج قابل قبولی در این زمینه نیز دست خواهیم یافت.


۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.