شرعی: بازی های ساحلی آسیا فرصت مناسبی برای اسکیت ایران است

حلیم شرعی با مهم خواندن بازی های ساحلی آسیا گفت: رقابت های ساحلی فرصت مناسبی است تا ملی پوشان اسکیت کشورمان توانایی های خود را به نمایش بگذارند و نشان دهند می توانند فعل خواستن را صرف کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرعی با اشاره به این که رقابت های جهانی و بین المللی، محلی برای کسب تجربه نیست، خاطر نشان کرد: سیاست فدراسیون بر این است که بهترین ها اعزام شوند و در این میان هر فردی که عملکرد موفق تری داشته باشد، این فرصت را خواهد داشت تا نماینده ایران در این چنین مسابقاتی باشد. ورزشکاران نیز باید بدانند نماینده ملت ایران هستند و باید با تمام توان در راه موفقیت ورزش کشور و بالابردن پرچم ایران تلاش کنند.

سرپرست فدراسیون اسکیت ضمن حمایت کامل خود از ورزشکاران این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران و قهرمانان اسکیت باید تنها به فکر موفقیت در رقابت های برون مرزی باشند و کارهای دیگر را به مسوولان مربوطه بسپارند. بازیهای آسیایی یک فرصت است و باید از این فرصت به بهترین شکل، بهره لازم و کافی را برد.

در ادامه این نشست صمیمی بر روی افزایش دیدارهای داخلی و توجه به فراهم کردن امکانات لازم برای رشد و توسعه اسکیت تاکید شد.
سپس ملی پوشان مشکلات و مسایل خود را با سرپرست فدراسیون مطرح کرده و شرعی نیز دستوراتی را برای رفع مسایل ملی پوشان صادر کرد.
ابوالفضل مجیدی مربی تیم ملی اسکیت بزرگسالان ایران نیز در این دیدار با اشاره به حضور شرعی در اردوی ملی پوشان و توجه ویژه وی به نوع تمرینات و عملکرد قهرمانان این رشته گفت: این موارد نشان می دهد شرعی خود از جامعه ورزش است و جای خوشحالی دارد که وی با دقت، همه چیز را تحت نظر داشته و برای موفقیت تیم ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهد داشت.

وی ادامه داد: بدون شک تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نماینده شایسته ای برای ایران در رقابت های ساحلی آسیا باشیم و امیدوارم بتوانیم با دست پر از این مسابقات به کشور بازگردیم.

در پایان این دیدار شرعی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های وزارت وزرش و جوانان و کمیته ملی المپیک تاکید کرد: بدون شک با حمایت های بیشتری که از این ورزش صورت می گیرد می توان به آینده و کسب مدال های خوش رنگ آسیا و جهان امیدوار بود.
۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.