افشارزاده: کمیته از برنامه های فدراسیون ورزشهای دانشگاهی حمایت می کند/دبیر کل فدراسیون ورزشی دانشگاه های آسیا:ورزش ایران امکانات خوبی دارد

افشارزاده: کمیته  از برنامه های فدراسیون ورزشهای دانشگاهی حمایت می کند/دبیر کل فدراسیون ورزشی دانشگاه های آسیا:ورزش ایران امکانات خوبی دارد
افشارزاده در حاشیه دیدار و گفتگو با مسئولان فدراسیون ورزشی دانشگاه های آسیا از حمایت فنی و مالی کمیته ملی المپیک از برنامه های فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، نمایندگان فدراسیون ورزشی دانشگاه های آسیا در ادامه حضورشان در ایران، عصر روز گذشته با افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و به گفتگو پرداختند.

در این دیدار که در محل کمیته ملی المپیک و با حضور افشارزاده؛ دبیر کل کمیته ملی المپیک ، کنی چاو؛ دبیرکل و خانم لورا؛ مسئول هماهنگی فدراسیون ورزشی دانشگاه های آسیا، دکتر طالب پور وبشیریان  سرپرست و دبیر فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ایران برگزار شد، دکتر طالب پور گزارشی را از فعالیت های سال گذشته فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی و برنامه های آتی آن ارائه کرد.

در ادامه افشار زاده؛ دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: متاسفانه ما به دلیل اینکه در سال المپیک قرار داریم نتوانستیم کمک شایانی به این فدراسیون در بحث حضورشان در یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک همکاری لازم را با ورزش دانشگاهی ایران خواهد داشت، افزود: بدنه حرفه ای ورزش ما جدا از ورزش دانشگاهی نیست و به همین دلیل ما از تمام برنامه های آنها حمایت خواهیم کرد چرا که اکثر قهرمانان ما در حال حاضر جوان و دانشجو هستند.

دبیرکمیته ملی المپیک کشورمان با بیان اینکه ما همیشه از ورزش دانشگاهی حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: برنامه های فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی را در برنامه های سال جاری کمیته ملی المپیک قرار داده و در بحث تامین بودجه و مسائل فنی نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

کنی چاو؛ دبیرکل  فدراسیون ورزشی دانشگاه های آسیا هم ضمن تشکر از برگزاری این ملاقات، گفت: این نخستین بار است که یک کشور در سطح آسیا شانس برگزاری سه رویداد بزرگ قهرمانی آسیا، کنگره علمی و اجلاس روسای ورزش دانشگاه های آسیا را برعهده دارد.

وی با اشاره به بازدید دو روزه خود از امکانات ورزشی و شرایط میزبانی ایران برای برگزاری این سه رویداد، بیان کرد: به نظر ما شرایط شما در تمامی بحث ها همچون کیفیت سالن ها و مکان برگزاری رقابتها خوب و درسطح عالی بود. معتقدم ورزش ایران بسیار پیشرفته است و می تواند رویدادهای مهمتری را هم میزبانی کند.

چاو تصریح کرد: ایده تاسیس دانشگاه ورزش بسیار عالی است چرا که در اکثر کشورها بسیاری از قهرمانان دانشجو بوده و در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با ابراز خوشحالی از حمایت کمیته ملی المپیک ایران از ورزشهای دانشگاهی گفت: امیدوارم ورزش دانشگاهی ایران بتواند با بهره از تجربه فردی چون افشارزاده میزبان خوبی برای سه رویداد پیش رو باشد.

۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.