در بازدید افشار زاده از اردوی تیم ملی تکواندو عنوان شد؛ تکواندوکاران جوان و مدال آور امروز می‌توانند در آینده جزو المپیکی‌ها باشند

در بازدید افشار زاده از اردوی تیم ملی تکواندو عنوان شد؛ تکواندوکاران جوان و مدال آور امروز می‌توانند در آینده جزو المپیکی‌ها باشند
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور در اردوی تیم ملی امید گفت: تکواندوکاران مدال‌آور و جوان امروز در مسابقات آسیایی و جهانی می‌توانند جزو ورزشکاران المپیکی ما در آینده باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در ادامه بازدیدهای سرزده دبیر کل از اردوهای تیم های ملی ورزشی بهرام افشارزاده، روز گذشته از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد.

افشارزاده در این اردو با ابراز امیدواری از تکرار عنوان قهرمانی در آسیا همچون دوره گذشته ابراز امیدواری کرد تا هوگوپوشان کشورمان بتوانند در این رقابتها درخشان ظاهر شده و از اعتبار ورزش ایران و بخصوص تکواندو دفاع کنند.

وی ادامه داد: اگرچه ورزشکاران جوانی راهی این مسابقات می‌شوند اما نفرات اعزامی با تجربه هستند که در گذشته نیز مدال‌آوری داشته‌اند. قطعا در آینده همین تکواندوکاران می‌توانند جزو المپیکی‌ها باشند.

تیم ملی تکواندو خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند که 14 تا 18 اردیبهشت در هوشی‌مینه برگزار می‌شود.
۲۰ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.