سرمربی تیم ملی راگبی ایران :تیم ملی ایران با تیم های معتبرآسیایی دیدارهای تدارکاتی برگزار می کند

سرمربی تیم ملی راگبی ایران گفت : تیم ملی راگبی مردان برای حضوری موفق در رقابت‌های آسیایی مالزی با تیم های معتبر آسیا بازی های تدارکاتی صورت خواهد داد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون علیرضا فضل الله اعرابی در ادامه گفت : تیم ملی راگبی مردان خود را آماده حضور در مسابقات یادشده می‌کند و بر این اساس کادر فنی تیم ملی از مسئولان انجمن راگبی درخواست کرده‌اند تا چند دیدار تدارکاتی را با تیم‌های خارجی ترتیب دهند.

وی در این خصوص اظهار داشت : مقامات انجمن راگبی درصدد رایزنی با چند کشور برای انجام دیدار تدارکاتی با ایران هستند که کشورهای از لبنان ، امارات و آذربایجان برای انجام دیدارهای تدارکاتی انتخاب و پیشنهاد شده اند .

همچنین مقرر شده در صورت عدم حضور تیم ملی راگبی در یکی از این کشورها ، برای انجام دیدار تدارکاتی از یکی از کشورهای ذکر شده دعوت شود تا به ایران سفر کنند .

اعرابی در خصوص اولین اردوی تیم ملی راگبی کشورمان که در اواخر اسفندماه برگزار شد افزود : از 45 نفر دعوت شده به این اردو ، 10 نفر از بهترین راگبی بازان کشورمان توانستند خود را در مرحله بعدی اردو ببینند .
وی خاطر نشان کرد : انجمن راگبی قصد دارد تا بهترین بازیکنان را به اردوهای تیم ملی اضافه کند که در همین راستا در صورتی که بازیکنی در رقابتهای قهرمانی کشور خود نمایی کند ، می تواند خود را در جمع ملی پوشان راگبی ببیند .

وی افزود : تیم ملی راگبی ایران قصد دارد با برگزاری 5 مرحله اردو ، خود را به آمادگی مطلوبی برای حضور در رقابتهای آسیایی برساند .
شایان ذکر است ، مسابقات راگبی قهرمانی مردان آسیا از تاریخ 17 خردادماه سالجاری درشهر کوالالامپور مرکز مالزی برگزار خواهد شد .
۲۰ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.