دکتر عباسی: روزهای پر افتخاری در انتظار کشتی ایران است

دکتر عباسی: روزهای پر افتخاری در انتظار کشتی ایران است
وزیر ورزش و جوانان گفت: با اتحاد و یکدلی و صمیمیتی که بین تمامی اهالی کشتی به وجود آمده و با به میدان آمدن بزرگان و نام آوران کشتی روزهای بسیار خوب و روشنی را پیش روی کشتنی خواهیم داشت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دکتر محمد عباسی که بعد از ظهر روز گذشته در جمع برخی از بزرگان و نام آوران کشتی ایران همانند امامعلی حبیبی، ابراهیم جوادی، رحیم علی آبادی منصور بزرگر، رضا سوخته سرایی علیرضا سلیمانی، سید اکبر حیدری، محمدرضا نوایی، محمد رضا توپچی، علیرضا لرستانی، عباس جدیدی، رضا لایق، علیرضا رضایی، صادق گودرزی، احسان لشگری و جمعی از اعضای تیم ملی کشتی سخن می گفت با تقدیر از ایجاد چنین فضای مطلوبی که در خانواده بزرگ کشتی بوجود آمده است گفت: نمی خواهم بین رشته های ورزشی مرز بندی داشته باشم اما به باور و اعتقاد همه کارشناسان ، کشتی ریشه در فرهنگ و تاریخ ملت بزرگ ایران دارد و این کشتی بوده که از همان ابتدا افتخارات بزرگی را در میادین جهانی و المپیک نصیب مردم ایران اسلامی کرده است.

دکتر عباسی گفت: ما ضمن توجه به همه رشته های ورزشی جایگاه ویژه ایی برای رشته هایی که در المپیک می توانند افتخار آفرین باشند در نظر گرفته ایم و از این رو سمت و سو و رویکرد وزارت ورزش و جوانان از همان ابتدا در این جهت بخصوص کشتی بوده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما الان در کشتی به جایی رسیده ایم که احساس می کنیم هر سال قوی تر و مقتدرانه تر از سال قبل در جهان ظاهر می شویم و خوشبختانه این روند با حضور شماها که هر کدام در یک برهه از زمان خود مایه مباهات و افتخار مردم بزرگ ایران شده اید و هم اکنون نیز جزو افتخارات این مردم محسوب می شوید هر روز بهتر و رو به سوی مطلوب تر حرکت می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود:نوع نگاه جامعه و مردم به شما و ملی پوشان کشتی یک نگاه جدی است، کشتی ورزش اول ایران است و این امر مسئولیت تک تک شما را مضاعف و چند برابر می کند. با توجه به اینکه امسال هم المپیک را پیش رو داریم همه با هم باید تلاش کنیم تا ورزشکاران ما و کشتی گیران ما با افتخارآفرینی های خود دل مردم را شاد کنند چرا که با شاد شدن دل مردم دل مقام معظم رهبری هم شاد خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از انسجامی که سرپرست فدراسیون کشتی در این رشته ورزشی به وجود آورده است گفت: بواقع هنر مدیریتی همین است که رییس یک فدراسیون بتواند همه بزرگان و نام آوران کشتی را زیر یک سقف جمع کند و این خود به خود مایه خیر و برکت است چرا که در دستورات دینی ما هم به امر مشارکت و انجام امور به صورت دسته جمعی تاکیدات فراوانی شده و می خواهم بگویم که آقای خطیب توانسته هنر خود را در این امر مهم به خوبی نشان دهد.

وی در همین ارتباط گفت: یکی از شاخصه های مدیریت در فدراسیون ها همین است که از تمام توانمندی ها و بزرگان و نخبگان به خوبی استفاده کرد و انشاء الله در سایه وحدت و انسجامی که در کشتی به وجود آمده بتوانیم بر افتخارات این رشته ریشه دار و اصیل توسط جوانان شایسته و برومند ایران اسلامی در المپیک آینده و سایر میادین افتخارات دیگری بیفزاییم.

دکتر عباسی با اشاره به اینکه رسانه ها باید نگاه جدی تری به ورزشهای مدال آوری مانند کشتی داشته باشند اظهار داشت: چرا فوتبال باید 95 درصد فرصت رسانه ها را در اختیار داشته باشد و تنها 5 درصد در اختیار دیگر رشته ها باشد هر ملتی به افتخاراتش، افتخار می کند و باید قدر این قهرمانان و ظرفیت ها را دانست.

وی تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی نگاه جدی و وسیعی به رشته پرافتخار کشتی دارند و این نگاه انتظار را وسیع و مسئولیت شما را جدی تر می کند.

دکترعباسی تاکید کرد: نگاه ما و مجموعه هیئت دولت در سال جاری یک نگاه المپیکی است و اولویت جدی است تاکنون چهار جلسه ستاد پشتیبانی از قهرمانان المپیکی تشکیل داده ایم و امور در این زمینه به شکل مطلوبی دنبال می شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در مورد درخواست کشتی گیران در مورد پرداخت پاداش دو سال گذشته خاطر نشان کرد: به دلیل فاصله ای که بین تبدیل سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد این امر با وقفه ای همراه شد قرار بود این مراسم در اواخر سال گذشته برگزار شود که محقق نشد اما در حال هماهنگی با دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جهموری اسلامی ایران هستیم تا در آینده ای نزدیک در یک فضای پر از امید و با حضور ایشان و قهرمانان تمامی رشته ها مراسمی را برگزار کرده و جوایز قهرمانان را به آنها پرداخت کنیم.

خطیب سرپرست فدراسیون کشتی نیز در ابتدای این نشست با تقدیر از دکتر عباسی برای برگزاری این نشست گفت: کشتی ایران همیشه شرایط خوبی داشته است ولی همواره باید بهتر شدن بیاندیشیم.

وی خاطر نشان کرد:کشتی راه درازی برای موفقیت پیش رو دارد و مسلما با رهنمودهای دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان در مورد بهره گیری از نظرات و رهنمودهای بزرگان و پیشکسوتان کشتی روزهای روشنی پیش رو داریم.
۲۰ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.