دکتر عباسی: عملکرد فدراسیون ها با دقت تمام رصد خواهد شد

دکتر عباسی: عملکرد فدراسیون ها با دقت تمام رصد خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: امور فدراسون های ورزشی با دقت تمام رصد خواهد شد و یقینا در این مسیر به کارهای خوب فدراسیون های موفق نمره خوبی داده خواهد شد و فدراسیون های ناموفق نیز بایستی پاسخگوی عملکرد خود باشند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری ورزش ایران ،دکتر محمد عباسی در دیدار خود با روسای و اعضای هیات رییسه فدراسیونهای ورزشی که به مناسبت آغاز سال جدید در مرکز همایشهای مجموعه ورزشی انقلاب تشکیل شد با بیان مطلب فوق افزود: ماموریت مهم و حساسی بر روی دوش ما نهاده شده است که به صورت مستقیم با سلامت جوانان و ایجاد شور و نشاط در جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی و تقویت ورزش قهرمانی و حرفه ایی سر و کار دارد.

وی افزود:اگر ما به عنوان متولیان این امر مهم بخوبی ماموریت خود را بدانیم و به نقش و اهمیت این ماموریت پی ببریم خواهیم دید که نقشی حساس و کلیدی است و من همواره یاد این جمله مقام معظم رهبری هستم که در پیام های خود به قهرمانان و پهلوانان ایران اسلامی فرمودند شما با قهرمانی خود دل ملت ایران را شاد کردید و خداوند به شما توفیق بدهد.

دکتر عباسی افزود: شاد کردن دل مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه وظیفه کمی نیست و باید قدر این موقعیت و این جایگاه که نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار داده را بدانیم و تلاش کنیم تا هم سلامت جامعه افزایش یابد و هم از طریق قهرمانی ها و افتخارآفرینی ها دل مردم و در نهایت دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بعد اخلاقی و تربیتی ورزش گفت: ورزشکاران ما با توسل به ائمه اطهار پا به مسابقات جهانی و اسیایی می گذارند و این بسیار ارزشمند است ضمن اینکه قدر این معرفت ورزشکاران خود را بدانیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که این موقعیت بی نظیر و این معرفت ،خاص جوان مسلمان ایرانی است.

وی به توسعه زیر ساخت ها در ورزش اشاره کرد و افزود: به تمامی مدیران کل استان ها اعلام شده که امسال بایستی به گونه ایی برنامه ریزی کنند که تمامی طرح های نیمه تمام ورزشی به اتمام برسد و تا پایان سال هیچ طرح نمیه تمامی در ورزش کشور وجود نداشته باشد.

دکتر عباسی به اعتبارات جذب شده در 6 ماهه دوم سال 90 پرداخت و گفت: در همین 6 ماهه چندبرابر سال های گذشته جذب بوجه داشته ایم و از این بابت بابد از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تشکری ویژه داشته باشیم.

ضرورت استفاده از کالاهای با کیفیت داخلی، ضرورت تبیین دقیق اهداف و ماموریت ها در حوزه جوانان و ورزش ، ضرورت بارور کردن ظرفیت های جوانان و ورزشکاران ایرانی، همکاری و تبادل اطلاعات با آموزش و پرورش، اهمیت بخشیدن به ورزش کارگران و کارمندان و همه آنهایی که باید در سلامت جامعه نقش داشته باشند و خودشان دارای سلامت جسمانی و روحی و روانی باشند و اهمیت تاسیس و تشکیل بانک اطلاعاتی ورزش کشور از جمله مواردی بودند که وزیر ورزش و جوانان به عنوان استراتژی ها و نقشه راه وزارت ورزش و جوانان تبیین کردند و از روسای فدراسیون ها خواست تا در این مسیر حرکت کنند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان به بیان بخش اخلاقی و تربیتی ورزش اشاره کرد و افزود: باید خیلی دقت کنیم که در بخش تربیتی فضایی در ورزش حاکم باشد که دختران و پسران ما از این امر غفلت نکنند و این فضاها را ما و شما فدراسیون ها و همه دست اندرکاران ورزش باید به وجود بیاوریم.
۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.