غلامرضا جعفری: آخرین فرصت های کسب سهمیه المپیک 2012 رقابت های مالزی ، فرانسه و مجارستان هستند

غلامرضا جعفری: آخرین فرصت های کسب سهمیه المپیک 2012 رقابت های مالزی ، فرانسه و مجارستان هستند
رئیس فدراسیون شنای کشورمان سه مسابقات مالزی ، فرانسه و مجارستان را آخرین فرصت های کسب سهمیه المپیک 2012 لندن برای ملی پوشان عنوان کرد.

غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون شنا در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : یک عدد وایلد کارت از طرف فدراسیون جهانی به ایران داده شده که جواز حضور یک نفر در المپیک لندن 2012 خواهد بود ولی ما می خواهیم بجه ها با توانمندی های خودشان سهمیه را کسب کنند بنابراین جهت کسب سهمیه المپیک شرکت در 3 مسابقه را برای شناگران در نظر داریم .

وی افزود : مسابقات مالزی از اوایل اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و مسابقات بعدی در فرانسه است که اگر شرایط اعزام فراهم نشود پرتقال را جایگزین آن خواهیم کرد که هر دو مسابقات انتخابی المپیک هستند و آخرین مرحله گزینشی برای المپیک 2012 لندن نیز مجارستان است که از 27 خرداد ماه رقابت های آن آغاز خواهد گردید .

رئیس فدراسیون شنا در پایان اردوی کنونی ملی پوشان را در مجموعه ورزش آزادی اعلام کرد و گفت : امیدوارم با این تمرینات بچه ها با آمادگی کامل در مسابقات ظاهر شوند و بتوانند با تکیه بر توانمندی های خودشان سهمیه حضور در المپیک 2012 لندن را از آن خود کنند.
۱۵ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.