افشارزاده:کمیته ملی المپیک مستقل بوده و خواهد بود/ بر این موضوع در سایت وزارت ورزش نیز تاکید شده است

افشارزاده:کمیته ملی المپیک مستقل بوده و خواهد بود/ بر این موضوع در سایت وزارت ورزش نیز تاکید شده است
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با تاکید بر استقلال کمیته ملی المپیک خواستار همدلی و اتحادی همه جانبه در سال حساس المپیک شد.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک در خصوص مسایل مطرح شده پیرامون چارت منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان که برخی رسانه ها به اشتباه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک را زیر مجموعه این وزارتخانه معرفی کرده بودند توضیحاتی ارائه داد.

افشارزاده در این خصوص گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها به دلیل در اختیار نداشتن نسخه اصلی چارت که کیفیت و وضوح لازم را دارد، خط واصله بین جایگاه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در چارت مصوب این وزارتخانه را ممتد دیده اند و همین موضوع برخی سوءتفاهمات را پدید آورده بود.

وی ادامه داد: هر گاه در چارت سازمانی مجموعه ای هر کدام از بخش ها با خط ممتد به چارت اصلی وصل گردند نشان دهنده زیر مجموعه بودن آن است در حالیکه کمیته ملی المپیک در این چارت با نقطه چین به حوزه وزیر وصل شده که بیانگر ارتباط مستقیم بین دو مجموعه است و به هیچ عنوان زیر مجموعه بودن کمیته را تداعی نمی سازد.ضمن اینکه اگر در نمودار و چارت سازمانی وزارت ورزش روی گزینه کمیته ملی المپیک کلیک کنید اساسنامه این کمیته که به وضوح بر استقلال آن تاکید شده است را مشاهده خواهید کرد.

افشارزاده یادآور شد: کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی با ردیف بودجه مشخص همانند گذشته استقلال خود را داشته و خواهد داشت و همراه با وزارت ورزش و جوانان، منطبق با منشور ترسیمی از سوی کمیته بین المللی المپیک(منشور المپیک) در راستای اعتلای ورزش ایران زمین گام بر می دارد.هدف کمیته المپیک و وزارت ورزش مشترک است و هر دو مجموعه تلاش خواهند کرد تا المپیک پیش رو المپیکی موفق برای کاروان ایران و بالطبع شادی دل مسئولین و مردم باشد.

وی در پایان با تاکید بر اتحاد و همدلی تمامی مجموعه های ورزش در سال حساس المپیک خواستار حمایت ویژه کاروان ورزشی ایران از سوی آحاد مردم بخصوص رسانه ها شد و اظهار داشت: وظیفه تک تک اهالی ورزش در این برهه حساس زمانی ایجاد آرامش و تامین فضایی امن و راحت برای آماده سازی ملی پوشان اعزامی به مسابقات گزینشی و در نهایت المپیک 2012 لندن است که در این بین رسانه ها نقش بسزایی داشته و دارند. درخواست من از رسانه ها بعنوان عضوی از این خانواده بزرگ این است که با درک شرایط حساس موجود فقط و فقط به حمایت از ملی پوشان و دست اندرکاران کاروان اعزامی ایران بزرگ بپردازند.
۱۵ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.