چین قهرمان مسابقات جهانی تنیس روی میز دورتمند آلمان شد

با برگزاری دو فینال تیمی تنیس روی میز زنان و مردان، مسابقات قهرمانی تیمی جهان در دورتمند آلمان به پایان رسید تا چشم بادامیها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات تیمی زنان و مردان جهان با قهرمانی چینی ها به پایان رسید. در فینال زنان تیم ملی چین انتقام باخت فینال در مسکو را از سنگاپور گرفت و با حساب 3 بر صفر به برتری دست یافت. در این مسابقه دینگ نینگ، لی شیائو و گیویو در ترکیب چینی ها بودند که مقابل تیان وی فنگ ، یوگیو وانگ و جیاوی لی به پیروزی رسیدند.

در قسمت مردان نیز چینی ها موفق شدند هجدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرند. در این مسابقه ژانگ جیک در بازی اول  مقابل تیموبول به پیروزی دست یافت. در این بازی نزدیک ژانگ جیک 3 بر 2 تیموبول را مغلوب کرد تا آرزوی پیروزی آلمان کمرنگ شود . در بازی دوم این مسابقه مالونگ به مصاف اوتچاروف رفت و 3 بر صفر حریف آلمانی خود شکست داد تا چین 2 بر صفر پیشی بگیرد. در بازی سوم وانگ هائو نیز 3 بر 1 پاتریک بوم را شکست داد تا چینی ها 3 بر صفر به پیروزی دست یابد و قهرمانی خود را تکرار کند .

این رقابتها ششم فروردین ماه آغاز و روز گذشته به پایان رسید.
۱۴ فروردین ۱۳۹۱ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.