در روزهای نخست کاری سال 91؛بازدید افشارزاده از اردوی تیم های ملی کشتی آزاد،بوکس،جودو وتکواندوامید و بزرگسالان

در روزهای نخست کاری سال 91؛بازدید افشارزاده از اردوی تیم های ملی کشتی آزاد،بوکس،جودو وتکواندوامید و بزرگسالان
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در نخستین روز ازروز کاری سال 91 با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد از تمرینات دوبندهای ملی پوش کشورمان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛همه چنین در ادامه بازدیدهای سر زده دبیرکل از اردوی تیم های ملی صبح امروز بهرام افشارزاده با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب از اردوی تیم ملی بوکس که خود را برای شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک که هفته آینده در آلماتی قزاقستان برگزار می شود بازدید به عمل آورد.

 در این بازدید دبیر کل کمیته ضمن تبریک سال نو به ملی پوشان بوکس ابراز امیدواری کرد تا مشتزنان کشورمان بتوانند در رقابتهای گزینشی پیش رو که آخرین فرصت آنها برای کسب سهمیه المپیک است تعداد سهمیه های بوکس کشورمان را به بیش از یک سهمیه فعلی برسانند.

سپس افشارزاده از تمرینات اختصاصی محمد رضا رودکی ملی پوش جودو کشورمان و همچنین تیم ملی تکواندو امید نیز بازدید به عمل آورد و مجموعه ورزشی انقلاب را برای بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان در مرکز جهانی تکواندو ترک کرد.

افشار زاده در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو المپیکی کشورمان که با حضور فریبرز عسگری سرمربی، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون و غلامحسن ذالقدری دبیر فدراسیون در حال برگزاری بود از تمرینات یوسف کرمی و محمد باقری معتمد بازدید به عمل آورد.

در این بازدید فریبرز عسگری ضمن ارائه گزارشی در خصوص نحوه آماده سازی ملی پوشان و نداشتن مشکل آسیب دیدگی در بین آنهاخاطر نشان کرد تمرینات تیم ملی تا هفته آینده با کارهای بدنسازی سبک ادامه داشته و سپس با حضور تمامی اردونشینان تمرنیات تکواندو آغاز خواهد شد.

سپس بهرام افشارزاده ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی تکواندو تصریح کرد:با توجه به سوابق درخشان تکواندو در بازیهای المپیک گذشته و همچنین کادر فنی با تجربه و با انگیزه ای که در آن وجود دارد و حضور ملی پوشان باتجربه در اردو انتظار می رود در بازیهای المپیک لندن هم تکواندو کاران کشورمان بتوانند به نتایج در خشانی دست پیدا کنند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد:حضور در اردوهای متعدد تیم های ملی و دیدن تمرینات ملی پوشان ما را در انجام وظایفمان دلگرم تر می کند و کمیته ملی المپیک هر آنچه در توان دارد برای اعزام کاروانی مقتدر به بازیهای المپیک لندن انجام خواهدداد و امید می رود در این مدت زمان باقی مانده تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان افزایش یابد.

۶ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.