تبریک سال نو از سوی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

تبریک سال نو از سوی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیر کل در پیامهای جداگانه ای فرارسیدن سال نو را به ملت بزرگ ایران و بخصوص جامعه ورزش کشور تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو آمده است:سال نو گذشته را در حالی آغاز کرده بودیم که شاهد درخشش ورزشکاران کشور عزیزمان در بازیهای آسیایی گوانگجو بودیم. موفقیت بزرگی که توانست در ادامه با قهرمانی های پی در پی در رشته های دیگر در عرصه قاره ای و جهانی ادامه یابد تا ورزشکاران کشورمان بنوعی پیام آور پیروزی و شادی برای ملت عزیزمان باشند.

لذا ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن فصل بهار نماد و جلوگاه الهی در باز آفرینش طبیعت ،امید می رود ملت بزرگ ایران و بخصوص جامعه ورزش کشور نیز سالی پر از صفا و صحت و عنایات و برکات الهی پیش رو داشته باشند و همچون گذشته سال جدید را نیز شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان در عرصه بین المللی و بخصوص میدان مهم المپیک باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تبریک سال نو به هموطنان و بخصوص ورزشکاران اظهار داشت:ورزش کشور عزیزمان در چند سال اخیر روند رو به رشدی را آغاز کرده و امید می رود در این سال که بازیهای مهم المپیک 2012 را پیش رو داریم بتوانیم در سایه عنایات خداوند و دعای خیر مردم و تلاش شبانه روزی کادر فنی وملی پوشان و مسئولین ورزش در این رقابتها، ضمن به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان شاهد افتخار آفرینی دیگری همچون بازیهای آسیایی گوانگجو در بازیهای المپیک 2012 لندن باشیم.

ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی سلامتی و رفع گرفتاری برای تمامی هموطنان عزیزم در اقصی نقاط جهان، امید می رود کشور عزیزمان سال نو را همچون گذشته توام با موفقیت در عرصه های علمی،فرهنگی، اقتصادی، هنری، اجتماعی و ورزشی پشت سر گذاشته و به عنوان کشوری نمونه اسلامی در عرصه عرصه علمی،فرهنگی،اقتصادی و ورزشی در جهان زبانزد باشیم.

 

۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.