دیدار رکورددارشنای آبهای آزاد با افشارزاده

دیدار رکورددارشنای آبهای آزاد با افشارزاده
محمد حسین کبادی شناگر مطرح کشورمان که بعد از 85 روز شنا در آب های خلیج همیشه فارس موفق شده بود 1100 کیلومتر را شنا کند با بهرام افشارزاده دبیر کل دیدار و گفتگو داشت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دیدار که در دفتر دبیر کل اتفاق افتاد بهرام افشارزاده ضمن قدردانی از تلاشهای کبادی و تیم همراه وی در دستیابی به این رکورد بزرگ در ورزش کشور ابراز تمایل کرد که این شناگر مطرح کشورمان بتواند با هماهنگی کمیته سال آینده دور جزیره کیش را نیز شنا کند و به روند رکورد شکنی و افختار آفرینی خود را ادامه دهد.

افشار زاده ضمن قدردانی از گروه برنامه ریزی کبادی اظهار داشت:کمیته ملی المپیک وظیفه خود می داند در هر زمینه ای که از دستش بر می آید برای موفقیت شما در عرصه بینالمللی انجام دهد.

سپس کبادی ضمن ارائه گزارشی در خصوص چگونگه شنا کردن در خلیج فارس و وجود برخی مشکلات در این زمنیه اظهار داشت:شاید برایتان جالب باشد که بگویم شما اولین مسئول ورزشی کشورمان هستید که اینگونه ما را با استقبال و به گرمی پذیرفتید و حتی قول داده اید هر کاری برای ما اگر بتوانید انجام می دهید. در واقع ما برای ثبت ای رکورد در آبهای خلیج فارس تلاشهای بسیاری کرده ولی کمتر مورد حمایت برخی از مسئولین قرار گرفتیم.

کبادی تصریح کرد:طرح های دیگری نیز در این باره داریم تا بتوانیم رکوردهای بی نظیری در شنا جهان کسب کنیم و اگر مسئولین ورزش کشور کمی از ما حمایت کنند قطعا موفق تر خواهیم بود و با انگیزه تر و دلگرم تر فعالیت خواهیم کرد از طرفی فیلم و مستندات خود را به گینس نیز برای ثبت رکورد آن ارسال خواهیم کرد.

در خاتمه افشار زاده ضمن قدردانی از تلاشهای کبادی در عرصه افتخار آفرینی اعلام آمادگی کرد این شناگر کشورمان بتواند بسیاری از تستهای
آمادگی جسمانی و پزشکی خود را قبل از حضور در چنین مراسمی در آکادمی ملی المپیک انجام دهد.
۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.