جعفری:کمک امروز فدراسیون به ملی پوشان مرهون پشتیبانی وحمایت وزارت ورزش وجونان است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا،.شب گذشته وطی مراسمی با حضور سرپرست ومسولان فدراسیون شنا،هزینه ایاب وذهاب ملی پوشان تیمهای ملی شنا وواترپلو پرداخت شد.

در این مراسم غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو ضمن تبریک پیشاپیش سال نو وتشکر از تلاش ملی پوشان و مربیان آنها طی این مدت ،ورزشکاران شنا شیرجه وواترپلو را ورزشکارانی با اخلاق ودارای منش ورفتار پهلوانی دانست و افزود:هم اکنون و با توجه به این قابلیتها در کنار ظرفیتهای فنی ومدیریت وکلاس بالای فنی مربیان می توانیم با همدلی و اتحاد و با اتکا به یک برنامه ریزی بلند مدت ودقیق در عرصه های بین المللی به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم ،که رسیدن به این مهم علاوه بررعایت نکات قبلی نیازمند طی کردن پروسه ای سنگین وطولانی از تمرینات ویژه مربیان و همچنین تحمل مشقت های خاص خود را دارد.

وی در ادامه اظهار داشت:روند ورزش قهرمانی محدود به زمان فعلی نیست. این جریان در دراز مدت و در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ورزش شنا استمرار پیدا می کند و محوری ترین بخش ها علاوه برکادر ستادی فدراسیون و تیمهای ملی هیئت های استانی و شهرستانی هستند که تاثیر بسزایی در این امر دارند. ملی پوشان شنا شیرجه وواترپلو مهارت های اصولی وحرفه ای را در سطح عالی فرا گرفته اند وتلاش آنها باید در آزمون وتستهای بین المللی وحضور در این نوع مسابقات دو چندان شود که در چنین شرایط یکسان، مدالهای طلا در آسیا وجهان وحتی با طی کردن پروسه مطلوب زمانی که متاثر از تدبیر و خرد جمعی وبرنامه ریزی مدون است مدال المپیک قابل دست یابی است .

جعفری در ادامه خاطر نشان کرد :حمایت از ورزشکاران بویژه برطرف کردن دغدغه مالی جزو اصولی ترین راهبرد مدیریت ورزشی است و پرداخت همین مقدار به عنوان هزینه ایاب وذهاب ملی پوشان نتیجه پشتیبانی و حمایت های وزارت ورزش و جونان از شنا شیرجه وواترپلو است و ما امیدواریم با نگاه کارشناسانه و دلسوزانه مسولین این وزارتخانه بویژه دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جونان که جا دارد بنده از همین جا از عنایت وتوجه ایشان تشکر کنم این کمکها استمرار پیدا کند و شنا شیرجه وواترپلو ایران راه میل به اعتلای خود را با قدرت و بدون وقفه طی نماید.

سرپرست فدراسیون شنا در پایان از کادر اجرای فدراسیون،هیات های استانی وهمچنین اصحاب رسانه به دلیل همکاری در جهت رشد و پیشرفت شنا،شیرجه وواترپلو تشکر و سال خوبی را برای آنها آرزو کرد.

اما درابتدای این مراسم که همراه با ضیافت شام نیز بود، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا با ارائه گزارشی به تشکیل اردوهای تیمهای ملی شنا وواترپلو از ابتدای حضور کادر جدید مدیریتی در فدراسیون شنا پرداخت و گفت:تیم ملی شنا تمرینات خود را زیر نظر خشایار حضرتی آغاز وبا جدیت پیگیری کرد که نتایج کسب شده در مسابقات دبی،بویژه جابجایی2رکورد ملی پس از وقفه ای طولانی ویا رکوردهای محمد بیداریان نشاندهنده روند صعودی ملی پوشان شنا است که در سال آینده خود را برای حضور در مسابقات مختلفی از جمله رقابتهای انتخابی المپیک آماده می کنند،در واترپلو نیزابتدا کامبیز رخشانی مهر اردوی متمرکز این تیم را برگزار کرد و پس از ملحق شدن رومان پولاچیک و با برگزاری جلساتی با کمیته مشورتی واترپلو چند اردوی متمرکز برگزار شد وهم اکنون این تیم 3فروردین برای حضور در کاپ آسیا به کویت خواهد رفت که برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

رضوانی در پایان خاطر نشان شد درب تیمهای ملی بروی هیچ ورزشکار آماده ای بسته نیست و ارزش پیراهن تیمهای ملی نیز آنقدر زیاد است که برای بدست آوردن آن باید تلاش فروان کرد تا پس از پوشیدن، از آن با تعصب وعرق نگهداری شود.

۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.