مسابقات اپن تنیس روی میز سلیمانیه عراق ؛کسب مدال طلای نوجوانان دختر توسط جمالی فر

در مسابقات انفرادی و دونفره تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختران در سلیمانیه عراق تیم های کشورمان صاحب 12 مدال در روز پایانی شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات انفرادی و دونفره دختران در روز پایانی پیگیری شد و طی این بازی ها نوجوانان درخشش بیشتر نسبت به جوانان داشتند .در قسمت انفرادی نوجوانان دختر فاطمه جمالی فر موفق شد در بازی نهایی 3بر یک آنته لونده از سوئد را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.در این رده سنی بهاره بابادی وند و رضوان کشاورزی به مدال برنز دست یافتند .

در پیکارهای دونفره نوجوانان 2 تیم از کشورمان و 2 تیم از عراق به نیمه نهایی رسیدند که هر دو تیم ایران با شکست حریفان عراقی خود راهی فینال شدند . در بازی فینال تیم فاطمه جمالی فر و نرگس یاری با حساب 3 بر یک تیم دونفره بابادی وند و کشاورزی را مغلوب کردند و بر سکوی قهرمانی ایستادند .

در رقابت های انفرادی جوانان و در مرحله 1/4نهایی مریم معظمی ، نوشین میرعلایی ، سولماز محمدپور و فاطمه جمالی فر ورزشکاران کشور حضور داشتند که در این بین فقط نوشین میرعلایی با شکست 4 بر 2 هلنا از سوئد موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه یابد . میرعلایی در نیمه نهایی 4 بر صفر با شکست از کریستینا از سوئد از راه یابی به فینال بازماند . در دیدار نهایی دو بازیکن سوئدی رودرروی هم قرار گرفتند که کریستینا با غلبه 4 بر صفر مقابل اینگلسون بر سکوی قهرمانی ایستاد . میر علایی نیز مدال برنز گرفت.

در دیدارهای دونفره جوانان دختر تیم علوی و محمدپور در مرحله نیمه نهایی با شکست 3 بر یک از کریستینا و اینگلسون از رسیدن به فینال بازماندند . در دیگر بازی ها مرحله نیمه نهایی تیم میرعلایی و معظمی 3 بر یک مغلوب هلنا و لونده از سوئد شدند تا هر دو تیم سوئدی به فینال راه یابند. 

۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.