برگزاری سومین دوره آموزش استعدادیابی در فدراسیون ووشو

کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو در راستای آموزش مربیان استعدادیاب،سومین دوره آموزش استعدایابی و ارائه روشهای نوین پیکر سنجی را برای 24 مربی از 12 استان در محل آکادمی ووشو برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، دکتر" علی تنباکو ساز" رئیس کمیته استعدادیابی و مدرس این دوره ها در این خصوص گفت: ما در مجموع در سال 90،سه دوره برگزار کردیم و مجموعا 80 مربی ووشو در کشور آموزش داده شدند که به واجدین شرایط گواهینامه استعدادیابی ارائه می گردد.

وی اظهار داشت: در این دوره روشهای نوین پیکر سنجی و تعیین شاخص های استعدادیابی در ووشو با استفاده از روش پیکرسنجی به مربیان آموزش دادیم و در نظر داریم که در سال آینده سطح پیشرفته آن را تدریس کنیم.

تنباکوساز در خصوص پرورش مربیان استعدایاب اذعان داشت: یکی از بزرگترین اهداف ما پرورش مربیان استعدایاب  است که آنها در سطح جامعه و مدارس بتوانند افرادی که شاخص های ووشو را دارند، انتخاب کنند و در اختیار باشگاهها و مربیان ووشو قرار دهند، این مربیان استعدایاب روند آمادگی ووشوکاران در طول یک پروسه تمرین را ارزیابی می کنند.

وی افزود: از سال آینده و در مسابقات قهرمانی کشور مربیان استعدایاب مستقر خواهند شد و افراد واجد شرایط را انتخاب و معرفی خواهند کرد.

رئیس کمیته استعدایابی فدراسیون ووشو توجه ویژه به ملی پوشان را یکی دیگر از برنامه های این کمیته خواند و گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم ماارزیابی شاخص های پیکر سنجی ملی پوشان ووشو قبل از حضور در اردوهای ملی است و مجددا در آستانه اعزام آنها به مسابقات جهانی و آسیایی میزان آمادگی آنها سنجیده می شود و در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: در سومین دوره آموزشی یک کارگاه 2 روزه تئوری و عملی همراه یا یک آزمون عملی برگزار کردیم و همچنین از هنرجویان یک کارتحقیقاتی در قالب یک پروژه خواستیم تا آنها از ووشوکاران منتخب استان خود را پیکر سنجی کنند و اطلاعات آنها ظرف مدت 2 ماه در اختیار ما قرار دهند تا آخرین وضعیت کار آنها در بوته آزمایش قرار بگیرد.
۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.