میر اسماعیلی:در مربیگری تیم ملی نیاز به پشتوانه سازی داریم

سرپرست نائب رئیسی فدراسیون جودو روز گذشته در نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت:در مربیگری تیم ملی نیاز به پشتوانه سازی ویژه داشته و دراین زمینه طرح های مهمی داریم.


همچنین در این نشست سرپرست فدراسیون جودو گفت:استعدادیابی و پشتوانه سازی جزو اولویت های اصلی فدراسیون جودو است و قطعا با تلاش و جدیت جودوی ایران مجددا شکوفا می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علی رستگار و آرش میر اسماعیلی در نشست خبری  روز گذشته با خبرنگاران به سئوالات خبرنگارارن اینگونه پاسخ دادند؛ با توجه به وضعیت نامطلوب و ناکامی هایی که در رقابت های مختلف بین المللی رقم خورده بود، جودوی ایران نیاز به تغییراتی داشت که ظرف چند هفته گذشته بوجود آمد و سعی شد تا در کمترین زمان ممکن تصمیمات کارآمد و مفیدی اتخاذ شود.

رستگار ادامه داد: در فدراسیون جودو به دنبال این هستیم که با تعامل و همکاری خوب با پیشکسوتان، کارشناسان و اهالی رسانه، ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت در راستای ترمیم و تقویت آن گام برداریم و جودوی ایران را به جایگاه رفیعی در سطح آسیا و جهان برسانیم.

همچنین آرش میر اسماعیلی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت مربیان کره ای تیم ملی بانوان اظهار داشت:از این مربیان فعلا استفاده می کنیم و در نظر داریم بار یتیم ملی پشتوانه سازی لازم را داشته باشیم از طرفی اگر احساسا کنیم نیاز به مربی و یا مدرس خارجی دارمی از نوع درجه یک آن را جذب خواهیم کرد مضاف بر اینکه از تجربه ملی پوشان سابق هم باید استفاده کنیم.

سپس سرپرست فدراسیون جودو در ادامه به اهمیت استعدادیابی و پشتوانه سازی اشاره کرد و گفت: نگاه ریشه ای و پشتوانه سازی یکی از اولویت های اصلی فدراسیون جودو است که باید با جدیت دنبال شود و قطعا گام های موثر و مفیدی در این زمینه بر خواهیم داشت.

رستگار ادامه داد: در این بین بخش آموزش و استعدادیابی فدراسیون نقش مهمی را ایفا می کند و باید فعالیت چشمگیرتری نسبت به گذشته داشته باشد تا آینده جودوی ایران تامین شود.

۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.