قهرمان تکواندو جهان:نسل جدیدی در تکواندو ظاهر شده است

قهرمان تکواندو جهان:نسل جدیدی در تکواندو ظاهر شده است
حضور چهره های جوان وبا انگیزه در اردوی نهایی تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات جام جهانی دانمارک نشان می دهد نسل جدیدی در این ورزش بر روی کار آمده اند.
یوسف کرمی ، قهرمان تکواندو جهان و دارنده مدال برنز المپیک آتن ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:با توجه به اینکه چهره های جدیدی در ورزش تکواندو روی کار آمده اند شرایط برای کادر فنی در مسابقات دانمارک سخت خواهد بود چرا که بعضی از این بچه ها به رغم باتجربه بودن تا بحال در مسابقات جهانی شرکت نکرده اند.
وی ادامه داد:من فکر می کنم نگاه نتیجه گرایی در تیم های ملی ممکن است باعث ضربه خوردن به آن شود چرا که بالاخره کادر فنی باید برای مصالح آینده این ورزش هم که شده  دست به جوانگرایی بزند چرا که خود مربیان بهتر از هر کسی  میدانند کار سختی پیش رو دارند ولی دست به این خطر زده اند واین نفراتی که الان در اردو می بینید جزو بهترینهای تکواندو هستند که انتخابی را هم پشت سر گذاشته اند.
ملی پوش وزن هفتم تیم ملی تکواندو در پایان گفت:من از حالا برای المپیک لندن برنامه دارم و نمی خواهم همه چیز را به قضا و قدر بسپارم چرا که دیگر نمی توان در مسابقات داخلی هیچ بازیکنی را دستکم گرفت و در مسابقات برون مرزی هم فقط به مدال فکر می کنم تا بتواتنم حداکثر امتیازات لازم برای حضور در انتخابی المپیک بعدی را بدست بیاورم.
۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۵:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.