در آستانه اعزام تیم ملی بیس‌بال به رقابت‌های غرب آسیا؛عاصمی: در جمع چهار تیم برتر خواهیم بود

حمیدرضا عاصمی گفت: چهارم فروردین 91 تیم بیس‌بال ایران به شهر لاهور پاکستان محل برگزاری مسابقات رقابت‌های غرب آسیا اعزام می‌شود.

رییس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران در نشست خبری افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تیم بیس‌بال ایران در این رقابت‌ها جزو چهار تیم اول باشد، اما نمی‌توانم این قول را بدهم که جزو سه تیم باشیم چراکه هند و پاکستان از قدرتمندان آسیا هستند و حتی افغانستان نیز در رده هفتادم دنیا قرار دارد، اما متاسفانه بیس‌بال ما جزو 200 تیم برتر جهان هم نیست.

وی افزود: در سال 91 برنامه مهمی که داریم این است که لیگ بیس‌بال را با قدرت هرچه تمام‌تر برگزار کنیم. نزدیک به یک سال است که فدراسیون راگبی، بیس‌بال و سافت‌بال تاسیس شده است که سپس در انجمن‌های ورزشی ادغام شدند.

وی با بیان اینکه این ورزش تفاوت‌های خاصی با دیگر رشته‌ها دارد، بیان کرد: امیدوارم این رشته‌ها هرچه زودتر المپیکی شوند و تفاوتی که با دیگر رشته‌ها دارد این است که در قاره آمریکا از فوتبال نیز پرطرفدارتر است و ورزشی آکادمیک است و در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

رییس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران افزود: شرکت‌های آسیای‌شرقی و آمریکا از این رشته حمایت می‌کنند و اگر جذابیت‌های این ورزش را معرفی کنیم، آن‌وقت اسپانسرها و علاقه‌مندان زیادی به این رشته جذب خواهند شد. در سالی که گذشت، اولین لیگ سراسری بیس‌بال را راه‌اندازی کردیم و برای سال آینده نیز لیگ سافت‌بال را راه‌اندازی می‌کنیم.
۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.