کتر سجادی:خدمات گسترده فدراسیون پزشکی ورزشی ستودنی است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یکی از فدراسیون های کاملا تخصصی نام برد و با اشاره به ارتباط تنگاتنگ این فدراسیون با تمامی فدراسیونهای ورزشی کشور گفت:در سایه این تعامل همانند بازی های آسیایی ،کاروان پاک به المپیک لندن اعزام خواهیم کرد
  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر حمید سجادی در حاشیه مجمع عمومی وسالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی اظهارداشت: فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از فدراسیون های کاملا علمی وتخصصی است که نتایج اقدامات و برنامه ریزی هایش مستقیما تمام فدراسیون های ورزشی کشور را در دو حوزه های قهرمانی و همگانی در بر می گیرد.

وی از این فدراسیون به یکی از ارکان توسعه علمی ورزش در کشور یاد کرد و افزود:این فدراسیون در حوزه های پیشگیری، کاهش طول درمان ورزشکاران، ارائه مشاوره های تخصصی، ایجاد مراکز درمانی و توانبخشی خدمات خوبی را به جامعه ورزش ارائه کرده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود : فدراسیون پزشکی ورزشی را می توان  فدراسیون بی مدال نام برد اما  بی تردید اگر امروز مدال یا افتخاری برای ایران عزیر کسب می شود بخشی از آن مرهون تلاش های علمی کارشناسان این فدراسیون است.

وی از همکاری هیات های استانی فدراسیون پرشکی ورزشی در سراسر کشور قدردانی کرد و گفـت :آنها به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون در اطلاع رسانی علمی ، امور تحقیقاتی ، خدمات رسانی به قهرمانان ، ثابت قدم و درکنار مدیران ارشد این فدراسیون خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده اند.

دکتر سجادی توضیح داد: در حوزه خدمات درمانی با ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران و جامعه ورزشی ، پیگیری بیمه های ورزشی ،تحت نظر قرار دادن ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ،  ارائه خدمات مشاوره ای درکلیه علوم ، روانشناسی ورزشی ، بررسی و ارائه آخرین اطلاعات در خصوص  مواد نیروزا ، مکمل ها، تعامل با مجامع علمی ورزشی بین المللی  تنها بخشی کوچک از اقداماتی است که دراین فدراسیون انجام می شود .

وی تصریح کرد: حاصل این تلاش ها بود که ما در بازی های آسیا گوانگ جو یکی از پاک ترین تیم ها را به بزرگترین رویداد آسیایی اعزام کردیم وامیدواریم با تدوام این برنامه های حمایتی در المپیک لندن هم شاهد افتخارآفرینی های ورزشکاران کشورمان باشیم.
۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.