از سوی کمیسیون ورزش و محیط زیست صورت گرفت؛حضور المپین ها،پیشکسوتان و قهرمانان در مراسم نهالکاری هفته منابع طبیعی

از سوی کمیسیون ورزش و محیط زیست صورت گرفت؛حضور المپین ها،پیشکسوتان و قهرمانان در مراسم نهالکاری هفته منابع طبیعی
همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و آغاز هفته منابع طبیعی کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور جمعی از المپین ها ،پیشکسوتان ،مربیان و مسئولان فدراسیونهای ورزشی در منطقه کهریزک تهران اقدام به کاشت نهال کردند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، امسال نیز همچون سالهای گذشته کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک با همکاری سازمان منابیع طبیعی و آبخیز داری استان تهران و با دعوت از فدراسیون ها برای شرکت در هفته منابع طبیعی  حضور پر رنگی در این زمینه داشت بطوریکه مراسم نهال کاری فوق در همین راستا بوده  که با حضور جمعی از المپین ها، پیشکسوتان و مسئولین در منطقه سازمان پسماند کهریزک برگزار گردید.

تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی،علی آبادی قهرمان کشتی جهانی و المپیک، ناصر نوآموز پیشکسوت فوبتال و رئیس اسبق فدراسیون،رضوان عضو انجمن پیشکسوتان ایران،عظیمی از فدراسیون کوهنوردی و جمع دیگر از پیشکسوتان و قهرمانان، نفرات حاضر در مراسم نهالکاری فوق بودند که حضور آنها مورد استقبال مسئولین سازمان جنگلها و مراتع قرار گرفت.

همچنین در این مراسم دیگر تشکلهای زیست محیطی همچون دانش آموازن و دانشجویان نیز حضور داشتند.

کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک در هفته جاری نیزقصد دارد با حضور در فدراسیونهای تکواندو ،هندبال و دوومیدانی اقدام به انجام نهالکاری در فضای فدراسینهای فوق کرده و حتی بیش از 200 نهال درخت جهت ارتقا فرهنگ نهالکاری بین علاقه مندان توزیع گردد.



۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.