حسن میرزا آقا بیک:آکادمی راگبی را در کشور راه‌اندازی می کنیم

سرپرست انجمن راگبی اظهار داشت: با توجه به توافقات صورت گرفته با دبیر کل اتحادیه راگبی آسیا بزودی شاهد ساخت آکادمی تخصصی راگبی در کشورمان خواهیم بود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛حسن میرزا آقابیک اضافه کرد : حضور دبیرکل اتحادیه راگبی آسیا در ایران از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و توانست زمینه را برای موفقیت بیشتر این رشته ورزشی در آینده نزدیک فراهم کند .

وی افزود: حضور دبیر کل اتحادیه راگبی آسیا از آن جهت بسیار مهم بود که ما توانستیم علاوه بر ارائه گزارش در رابطه با برگزاری کلاس های مربیگری و داوری بین‌المللی و قبول عضویت در فدارسیون آسیایی و جهانی و همچنین ساخت و راه‌اندازی آکادمی راگبی به توافق برسیم.

میرزاآقابیک تصریح کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته با دبیر کل اتحادیه راگبی آسیا بزودی شاهد ساخت آکادمی تخصصی راگبی در کشور خواهیم بود و ما سرمایه‌گذاری‌های لازم و کافی را در این خصوص خواهیم داشت تا نتیجه مورد نظر حاصل شده و بتوانیم با راه‌اندازی این مجموعه در جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی ، قدمهای اساسی برداریم .

وی در پایان گفت : هیچ بازیکن شایسته ای پشت در های تیم ملی نمی ماند و اگر فردی شایسته دیده شود ، قطعا به اردو دعوت خواهد شد .
۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.