علی آبادی: والیبال ساحلی ایران توانایی فتح سکوهای جهانی را هم دارد

علی آبادی: والیبال ساحلی ایران توانایی فتح سکوهای جهانی را هم دارد
رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه والیبال ساحلی ایران توانایی فتح سکوهای جهانی را هم دارد، گفت: حمایت از والیبال ساحلی ملی در دستورکار کمیته ملی المپیک قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛مهندس "محمد علی آبادی " در نخستین روز مسابقات  والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه در ادامه مطلب فوق افزود: جمهوری اسلامی ایران بیش از سه هزار کیلومتر ساحلی دارد که بهترین فضا برای رشد والیبال ساحلی است.

وی با بیان اینکه والیبال ساحلی یکی از ورزش های کم هزینه و شاداب است، گفت: امکان رشد و توسعه این ورزش زیبا و قدرتی در بسیار از مناطق ایران وجود دارد و باید از ظرفیت ها استفاده بهتری ببریم.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: اگر والیبال ایران از ظرفیت های خود به نحوه احسن استفاده کند جایگاهای بهتری در آسیا و جهان در این رشته به دست خواهیم آورد.

علی ابادی در ادامه با بیان اینکه در مجموع والیبال ایران عملکرد خوبی در رشته های مختلف دارد، تاکید کرد: کمبته ملی المپیک تامین نیازهای ملی این رشته ورزشی را در نظر دارد و هر کاری برای افتخارآفرینی آنان در میادین بین المللی نیاز باشد انجام می دهد.
۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.