مربی تیم ملی کشتی فرنگی: قزاقستان برای ما المپیک کوچک است

فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی روز گذشته (یکشنبه 14 اسفندماه) 3 جلسه تمرین کردند به طوری که در نوبت صبح تمرینات هوازی و دو میدانی صبحگاهی را انجام دادند و در نوبت ظهر نیز ساعاتی را به مرور فن و تمرینات روی تشک پرداختند و در نوبت عصر نیز تمرینات با وزنه و تمرینات بدنسازی قدرتی را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی و فرنگی‌کاران حاضر در اردو نکاتی را اظهار کرد که در پی می‌خوانید.

قزاقستان برای ما المپیک کوچک است
خیرآبادی در ابتدای این گفت و گو در خصوص آخرین وضعیت فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک گفت: مسابقات قزاقستان برای ما یک المپیک کوچک است ما باید از این المپیک کوچک کاملا موفق بیرون بیایم. هدف همان است که قبلا گفته شده است کسب 4 سهمیه‌ی باقی‌مانده المپیک لندن هرچند فشار تمرینات بالا رفته است ولی از حجم تمرینات کاسته شده تا خدای نکرده کسی دچار مصدومیت یا ضرب‌خوردگی شد بتوانیم سریعا فرد دیگری را جایگزین کنیم. همه چیز در اردو برای فرنگی‌کاران فراهم است و نفرات با تمام توان در حال آماده کردن خود برای حضور در مسابقات هستند. از نظر شرایط روحی و روانی نیز فرنگی‌کاران در موقعیت خوبی قرار دارند.

اسماعیل‌نژاد، مأمور آنالیز حریفان در المپیک کوچک شد
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در بخش دوم گفت و گوی خود در خصوص ارزیابی کادر فنی از حریفان احتمالی فرنگی‌کاران در مسابقات گزینشی المپیک گفت: اسماعیل‌نژاد از طرف محمد بنا مأموریت پیدا کرده است تا حریفان احتمالی فرنگی‌کاران در مسابقات گزینشی قزاقستان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهد. او فیلم تمامی مسابقات اخیر بین‌المللی را تهیه کرده است و هم‌اکنون نیز مشغول تجزیه و تحلیل آن‌ها است. ما در اردوی بعد که اردوی هفتم ما است سعی خواهیم کرد تا روی نتایج کلی این آنالیز‌ها متمرکز شویم. اردوی بعدی ما از 27 اسفندماه لغایت 7 فروردین ماه سال بعد ادامه خواهد داشت و با توجه به نقاط ضعف و قوت حریفان سعی می‌کنیم تا نقاط ضعف فرنگی‌کاران خود را برطرف کنیم و روی نقاط قوت آن‌ها بیشتر تمرین کنیم. به هرحال برای ما مهم است که فرنگی‌کارانمان پیش از روبرو شدن با حریفان خود از آن‌ها شناخت درستی داشته باشند.

محمد قربانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم
خیرآبادی در خصوص وضعیت محمد قربانی و مصدومیتی که وی در مسابقات قهرمانی آسیایی کره جنوبی پیدا کرده بودند نیز گفت: قربانی امروز به اتفاق حسام‌الدین جعفری سرپرست تیم ملی به پزشک مراجعه کرد و پزشک معالج وی نیز به وی گفته است که او باید هرچه سریعتر پایش را مورد عمل جراحی قرار دهد. با این حساب ما دیگر نمی‌توانیم روی محمد قربانی برای مسابقات المپیک لندن حساب باز کنیم. خوشبختانه در وزن 120 کیلوگرم شرایط خوبی داریم. علاوه بر بشیر باباجان‌زاده که وضعیت بسیار خوبی دارد امیر قاسمی منجزی را نیز در اختیار داریم که او نیز جوان بسیار با استعداد و آماده‌ای است. او از هم‌اکنون برای باباجان‌زاده یک رقیب جدی به حساب می‌آید و فکر می‌کنم که حتی در آینده در صورتی که بشیر باباجان‌زاده تمرینات خود را جدی دنبال نکند بتواند از بشیر هم سبقت بگیرد. به هرحال در خصوص این وزن نگرانی خاصی نداریم ضمن اینکه امیدوارم محمد قربانی هرچه زودتر بتواند مجددا به اردوهای تیم ملی باز گردد.

تا قبل از سال جدید که یک بار دیگر از فرنگی‌کاران تست می‌گیریم
این مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان با اشاره به در پیش بودن یک تست کلی فرنگی‌کاران در آکادمی ملی المپیک به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: به دنبال هماهنگ کردن یک زمان خوب هستیم تا فرنگی‌کاران ما بتوانند در آکادمی ملی المپیک تست بدهند. نتایج این تست‌ها برای ما بسیار با اهمیت است و در گذشته هر وقت نتایج این تست‌ها را در تمرینات دخالت داده‌ایم در نهایت به نتایج خوبی رسیده‌ایم. به احتمال فراوان انجام این تست تا پایان سال جاری خواهد بود.
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۵:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.