سید باقر فاطمی‌نسب : هدفمان تقویت ورزش ناشنوایان ایران در عرصه های مختلف است

سرپرست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در فدراسیون قبلی، در مورد برنامه های آتی سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، پس از این که دو فدراسیون ورزشهای ناشنوایان و پیوند اعضا و بیماران خاص ادغام شدند، وزارت ورزش و جوانان سیدباقر فاطمی نسب را به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص منصوب کرد.

فاطمی نسب در اولین اظهار نظر خود در رابطه با تغییرات صورت گرفته اظهار کرد: از زحمات کلیه همکاران در فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، روسای کمیته ها ، انجمن ها، مجموعه ورزشی ، پیشکسوتان ، مربیان ، ورزشکاران ، داوران و سایر دست اندرکاران تشکر و قدردانی می‌کنم و برای آنها به خصوص آقای نظم‌ده آرزوی موفقیت دارم. همچنین امیدوارم از تجربیات و مشورت‌های ایشان در سایر بخشهای ورزش استفاده شود.

وی بازی‌های آسیایی ناشنوایان در کره جنوبی را مهم‌ترین رویداد پیش روی این فدراسیون نامید و گفت: اولین هدف فدراسیون حضور قدرتمند و با نشاط در هفتمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه (سئول - کره جنوبی 2012 ) با ظرفیت کامل بانوان و آقایان است و تلاشمان بر این خواهد بود تا جایگاه رفیعی را در این بازی‌ها به ورزش ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران اختصاص دهیم.

فاطمی نسب به رویدادهای جهانی پیش روی ورزش ناشنوایان نیز اشاره کرد و افزود: در سال 2012 میلادی شش رویداد مهم جهانی در رشته های کشتی، والیبال، هنرهای رزمی(تکواندو، جودو و کاراته)، دوومیدانی، فوتبال و تنیس روی میز را خواهیم داشت که با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت، قصد داریم حضور پرقدرتی در رقابتهای جهانی داشته باشیم.

همچنین المپیک ناشنوایان برگزار می‌‌شود که در واقع اوج کار و مهم‌ترین میدان پیش‌روی فدراسیون خواهد بود و باید با تمهیدات کافی در این مسابقات شرکت نماییم.

سرپرست فدراسیون "ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص" بر ادامه برنامه های قبلی فدراسیون ناشنوایان تاکید کرد و گفت: کلیه اردوها و مسابقات که در گذشته طراحی شده بود، برگزار می شوند تا خللی در برنامه ها ایجاد نشود و در اسرع وقت نیز با کمیته‌های فنی تمام رشته ها نشست هایی برگزار می شود.

فاطمی نسب در پایان ابراز داشت: هدف، تقویت حضور ورزش ناشنوایان ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی و ارتقای رتبه 17 المپیک به جایگاهی بهتر است. همچنین مجموعه ورزشی ناشنوایان توسعه خواهد یافت و از فضاهای دست نخورده داخل مجموعه استفاده بهتری خواهد شد ضمن این که به دنبال ایجاد فضاهای جدید هستیم تا ناشنواهای عزیز بیشتری از خدمات مجموعه ناشنوایان و سایر مجموعه های ورزشی سراسر کشور بهره‌مند شوند.

همچنین ورزش های پیوند اعضا و بیماران خاص نیز در جایگاه اختصاصی خود به صورت جداگانه با مدیریت اینجانب به کار ادامه می دهند و تداخلی با ورزش ناشنوایان به هیچ وجه نخواهند داشت .

 
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.