در همایش جایگاه اخلاق در توسعه ورزش؛از افشارزاده، رضازاده و مایلی‌کهن تجلیل شد

در همایش جایگاه اخلاق در توسعه ورزش؛از افشارزاده، رضازاده و مایلی‌کهن تجلیل شد
نخستین همایش جایگاه اخلاق در توسعه ورزش در حالی صبح امروز برگزار شد که در بخش ابتدایی آن از بهرام افشار زاده ،محمد مایلی کهن و حسین رضازاده تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نخستین همایش جایگاه اخلاق در توسعه ورزش ملی صبح امروز  در سالن همایش های موسسه فرهنگی - ورزشی آبفای تهران برگزار شد که در ابتدای این نشست پرورش مدیر عامل آبفا به حاضران خیر مقدم گفت و سپس فروزنده در جایگاه ویژه قرار گرفت و در خصوص بخش های مثبت اخلاق در ورزش صحبت کرد.

سپس با توجه به اینکه بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته جلسه ویژه ای داشت مسئولان برگزاری مراسم با تغییراتی در برگزاری آن از بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک تجلیل کردند و وی با بیان اینکه باید در ورزش توجه ویژه ای به بحث اخلاق شود گفت: ورزشگاه های ما مساجدی هستند که در آن ورزشکاران رشد می کنند من به برگزار کنندگان  این مراسم تبریک می گویم زیرا در شرایط فعلی بداخلاقی ها باب شده و انعکاس آن در رسانه ها مسئله بدتری است.

وی در ادامه افزود: باید این نشست ها به صورت کامل توسط رسانه ها منعکس شود تا بازخوردهای مثبتی داشته باشد.


در ادامه مراسم کلیپی از افشارزاده پخش شد که در آن دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مرحوم تختی گفت: ایشان در یکی از المپیک ها پرچمدار بودند اما پرچم را به مرحوم سلماسی دادند که این بزرگترین فداکاری اخلاقی برای جامعه ورزش و ورزشکاران است.


در این مراسم چهره هایی از جمله فروزنده معاون توسعه مدیریت ریاست جمهوری، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد حسین انصاریفرد، منصور برزگر، حسین رضا زاده، فریده شجاعی، محمد مایلی کهن، میثم زمان آبادی، شاه حسینی، حمید جاسمیان، علی خسروی، علی نظری جویباری، سعید مظفری زاده، دکتر صدر،  حمید استیلی و ... حضور داشتند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام نقویان استاد حوزه و دانشگاه صحبت کرد و پس از آن از حسین رضا زاده و محمد مایلی کهن تجلیل شد.
۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ۱۵:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.