جلسه جلسه کمیته علمی و سنجش و اندازه گیری تیم های ملی برگزار شد

جلسه جلسه کمیته علمی و سنجش و اندازه گیری تیم های ملی برگزار شد
جلسه کمیته علمی و سنجش و اندازه گیری تیم های ملی ستاد بازی های آسیایی و المپیک در روز پنجشنبه گذشته محل در ستاد بازی های آسیایی و المپیک برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این جلسه اعضا کادر سرپرستی و فنی رشته کشتی آزاد و فرنگی جهت آمادگی حضور در المپیک لندن برنامه اردوهای تدارکاتی و زمانبندی آمادگی جسمانی تیم ملی را ارائه که با بررسی اعضا کمیته علمی و سنجش اندازه گیری مشکلات موجود در برنامه ها جهت رفع نواقص به اطلاع کادر فنی و سرپرستی رسید.

که مقرر گردید برنامه های آماده سازی به صورت فاز به فاز برای هر مسابقه کسب سهمیه مشخص که در صورت نهایی شدن سهمیه های ایران در این دو رشته برنامه اصلی آماده سازی و تدارکاتی تهیه و به کمیته ملی المپیک ارائه گردد.

همچنین اردوهای تدارکاتی برون مرزی جهت تصویب و ارائه به وزارت ورزش و شورای برون مرزی تهیه و تعداد نفرات اصلی در خرداد سال 91 و لیست نهایی مربیان و کادر سرپرستی مشخص و ارائه گردد.

در پایان اعضا کمیته علمی و سنجش ستاد بازی های آسیایی و المپیک رشته کشتی را از رشته های اصلی و اولویت دار دانسته و خواستار آن شدند تمامی مشکلات و نیازهای موجود اعم از حقوق ورزشکاران ، نیاز به دستگاه های بدنسازی جدید، روانشناسی ورزشی، اردوهای برون مرزی، اردوهای داخلی و خارج از تهران مشخص و به اطلاع کمیته ملی المپیک برسد تا این موضوعات بررسی و احتیاجات رفع گردد.

دکتر برجسته، دکتر آقا علی نژاد، نظر علی، دکتر دهخدا، اصغر رحیمی، دکتر حمید رجبی، مهران سررشته، علی فدایی خو، رضا سیم خواه، رضا لایق، کیانوش اعتماد مقدم، خیر آبادی، جعفری حاضرین در این جلسه بودند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.