دبیر ستاد اجرایی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی مشهد ؛ 2 مانور میزبانی در مشهد برگزار می شود

دبیر ستاد اجرایی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی مشهد گفت: با توجه به شرایط موجود و برنامه تنظیم شده روند فعالیت ستاد امیدوار کننده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سید هاشم حسینی با بیان این مطلب در ادامه افزود: یکسری از فعالیت ها مربوط به قبل از آغاز مسابقات است که نیازمند برنامه ریزی و سازماندهی است که این کار صورت گرفته و بر اساس این برنامه ریزی کارها به روز انجام می شود. اما دسته دیگری از فعالیت های ستاد نیازمند بودجه و آمار تعداد شرکت کنندگان و میهمانان است که برای فعالیتهایی از این دست هم برنامه ریزی صورت گرفته و نیروی انسانی مورد نیاز آماده است و به محض مشخص شدن آمارها پس از قرعه کشی مسابقات در روز 27 مرداد ماه به صورت عملی و اجرایی کار آغاز می شود.
حسینی با اشاره به فعالیت های عمرانی ستاد در جهت آماده سازی اماکن ورزشی میزبان در مسابقات خاطر نشان کرد: در بحث عمرانی پیشرفت خوبی داشته ایم و امکانات مورد نیاز هم تهیه شده است و تا
20 مرداد ماه که زمان بازدید نهایی از امکانات مشهد است در بعضی از اماکن پیشرفت فعالیت عمرانی به 100 درصد و در بعضی دیگر تا 80 درصد خواهد رسید.
دبیرستاد اجرایی بازیهای همبستگی اسلامی مشهد در خصوص آماده سازی فضای شهری برای میزبانی از بازیهای همبستگی گفت: در بحث تبلیغات منتظر پایان انتخابات ریاست جمهوری بودیم که فضای تبلیغاتی کشور را تحت تأثیر خود قرار داده بود اما با اتمام آن این کار را آغاز کرده ایم و در حال برنامه ریزی برای انجام تبلیغات گسترده در سطح شهر مشهد هستیم.
حسینی با اشاره به آغاز دوره های آموزشی برای اعضاء اجرایی ستاد یاد آور شد: کلاسهای آموزشی عمومی برای اعضای ستاد با حضور اساتیدی از جمله آقایان سجادی و خبیری برگزار و کلاسهای تخصصی نیز با حضور اساتید دیگری از دانشگاههای تهران و مشهد آغاز شده است.
دبیر ستاد اجرایی بازیهای همبستگی اسلامی مشهد در ادامه در خصوص داوطلبین ثبت نام شده تصریح کرد: تاکنون 350 نفر به صورت قطعی ثبت نام شده اند ضمن اینکه با مترجمان نیز قرار داد منعقد شده و تعیین سطح و آموزش آنها نیز در حال انجام است.
حسینی در ادامه در خصوص اولویت های کاری حال حاضر ستاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گفت: اولویت های کاری ستاد در حال حاظر در دوبخش آماده سازی اماکن ورزشی و ملزومات و معرفی مسابقات به جامعه و تحت شعاع قرار دادن و حساسیت ایجاد کردن در شهر نسبت به مسابقات است.
سید هاشم حسینی در ادامه از برگزاری 2 مانور میزبانی در مشهد خبر داد و گفت:2 مانور در برنامه ستاد گذاشته شده که در آن با کمک بسیج کمیته های مختلف عملیات اجرایی که در زمان برگزاری بازیها باید انجام گیرد تمرین می شود.
وی خاطر نشان کرد: بدلیل اینکه امکانات به زودی کامل نخواهد شد و همچنین اینکه برگزاری مسابقات ورزشی از لحاظ فنی بر عهده فدراسیون ها است برگزاری مسابقات به صورت آزمایشی و با حضور ورزشکاران برای ما مقدور نیست و ما تنها بحث های مربوط به میزبانی را در دو مرحله به صورت مانور تمرین خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه فدراسیون ها باید هرچه زودتر نسبت به تأمین تجهیزات فنی اقدام کنند تأکید کرد: در رابطه با ملزومات ورزشی مورد نیاز نامه نگاری هایی را با فدراسیون ها انجام داده ایم و آنها باید هرچه زودتر در این زمینه اقدام کرده و با تهیه هرچه سریعتر ملزومات ورزشی، جای نگرانی باقی نگذارند.

۳۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.