دونده دو استقامت مسیر حرم امام خمینی(ره)تا نماز جمعه را دوید

دونده دو استقامت مسیر حرم امام خمینی(ره)تا نماز جمعه را دوید
دونده پیشکسوت دو ماراتن کشورمان در حرکتی نمادین، مسافت 21کیلو متری حرم امام خمینی(ره) تا محل برگزاری نماز جمعه را که همزمان با انتخابات مجلس نهم بود دوید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حسین فاضلی در این باره اظهارداشت :ما یک گروه 33 نفره بودیم که بطور نمادین و برای تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام و همچنین حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پیمودن مسافت 21 کیلومتری حرم امام خمینی(ره) تا محل برگزاری نماز جمعه که مورد استقبال مسئولین و مردم هم مواجه شد بار دیگر عهده و پیمان بستیم.

دونده ماراتن و پیشکسوت ورزشی استان مازندران که سابقه 37 سال فعالیت ورزشی در دوهای استقامت را در کارنامه خود دارد، هدف از انجام این کار را تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد گفت:من بار ها در رقابتهای بین المللی با پرچم پر افتخار کشورم دویدم و اینبار در جهت توجه به ورزش عمومی،تحکیم وحدت،حضور در انتخابات و ترویج حضور ورزشکارارن در نماز جمعه اقدام به اینکار کردم و از آنجاییکه آغاز سربلندی مردم ایران با رهبریت حضرت امام شروع شده بود من هم مسیر دویدن خود را از حرم حضرت امام شروع کردم و قصد دارم در شهر های دیگر هم این کار را انجام دهم.

وی تحکیم وحدت ورزشکاران سراسر کشور را به واسطه نماز وحدت آفرین جمعه در شهرهای مختلف و ترویج فرهنگ حضور در نماز جمعه توسط ورزشکاران و نسل جوان را از دیگر اهداف خود بر شمرد.

فاضلی که به عنوان سفیر صلح و دوستی طی 2سال گذشته به 27 کشور جهان سفرکرده است به تاکیدات مقام معظم رهبری بر عمومی کردن ورزش اشاره کرد و افزود : این اقدام می تواند زمینه گسترش ورزش همگانی را به منظور ایجاد تحرک و پویایی، ایجاد شادی و نشاط در کشور فراهم کند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.