تقدیر از تلاش ایران برای راه اندازی کمیته تریال

رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با ارسال نامه ای از تلاش های فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به منظور راه اندازی کمیته تریال در قاره تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ؛ در متن نامه هی ووک چو آمده است؛ پیش از هر چیز از اینکه در کنگره سالانه و همچنین جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا که در ماه فوریه (بهمن ماه) سال جاری همزمان با مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، در کوالالامپور مالزی برگزار شد شرکت کردید، سپاسگذاری می کنم.

من به شدت تحت تاثیر ابتکار و پیگیری شما جهت راه اندازی رشته تریال در آسیا قرار گرفتم که در هر دو جلسه به آن پرداختید.

لازم می دانم تبریک گرم خود را به منظور انتصاب شایسته شما به عنوان اولین رئیس کمیته تریال آسیا که در روز 23 بهمن ماه ( 12 فوریه 2012) در جریان جلسه کمیته مدیریت به تصویب رسید ابراز دارم.

همچنین از علاقه وافر و عزم قوی شما برای پیشرفت این رشته تماشایی دوچرخه سواری در ایران، آسیا و حتی جهان با استفاده روش هایی همچون برگزاری دوره های مربیگری و داوری و نیز برگزاری اولین مسابقه بین المللی تریال تحت عنوان "جام تریال پارس" در ایران که نوعی امکان برگزاری مسابقات قهرمانی تریال آسیا در آینده فراهم خواهد کرد، تحت تاثیر واقع شدم.

پیرو درخواست شما، کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا تمام کشورهای این قاره را به طور رسمی از تشکیل کمیته تریال آسیا آگاه خواهد کرد.

اطمینان دارم که رکابزنان شایسته شما می توانند افتخارات بزرگی در بازی های المپیک لندن رقم بزنند.
همچنین بار دیگر از همکاری صمیمانه شما با کنفدراسیون آسیا سپاسگذاری کرده و موفقیت فدراسیون دوچرخه سواری ایران را در برگزاری اولین دوره جام "باشگاه های آسیا" در تهران را آرزومندم.

به امید موفقیت های بیشتر برای فدراسیون دوچرخه سواری ایران.
۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.