هشتمین کاپ جهانی فینا برای سنجش تجهیزات آبی بازی های المپیک در لندن برگزار شد

هشتمین کاپ جهانی فینا برای سنجش تجهیزات آبی بازی های المپیک در لندن برگزار شد
کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 لندن برای آزمایش استخرها و تجهیزات ورزش های آبی بازی ها 20 تا 26 فوریه (اول تا هفتم اسفند ماه) میزبان هشتمین کاپ جهانی شیرجه فینا ( فدراسیون جهانی شنا ) شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : مرکز ورزش های آبی بازی های المپیک 2012 لندن برای اولین بار میزبان مسابقاتی مهم شد و میزبانی 250 تن از بهترین شیرجه روهای سراسر جهان را در قالب هشتمین کاپ جهانی شیرجه فینا بر عهده گرفت تا امکانات خود را برای برگزاری بازی های المپیک تابستانی 2012 لندن بسنجد.

بر اساس این گزارش : این مراسم امکان سنجش عناصر کلیدی محل برگزاری ورزش های آبی از جمله نورپردازی ، نتیجه بازی ها ، اندازه گیری درست زمان و اندازه گیری درست نیروی ورزشکاران را برای کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 لندن فراهم کرد تا علاوه بر اینکه فرصت ایده آلی را برای ورزشکاران و تیم های رسمی فراهم می کنند که در محل برگزاری بازی ها با هم روبرو شوند از پیشنهادات سازنده ان ها نیز برای بهبود شرایط بهره مند گردند.

در ادامه گزارش نظر ورزشکاران حاضر در این مسابقات نیز در مورد محل برگزاری مثبت ارزیابی شده و طراحی و هوای آن را تائید کردند. یکی از آنها گفت استخر ها  از لحاظ طراحی و به تصویر کشیدن فرهنگ و تاریخ و نوآوری منحصر به فرد هستند .
۹ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.