کمیته سلامت فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک برگزار می کند؛برگزاری اولین کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ در ورزشگاه دیهیم

رئیس کمیته سلامت فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک اعلام کرد: اولین کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ در ورزشگاه دیهیم واقع در نظام آباد برگزار می شود.

به گزارش روابیط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، صفیه شهریاری افزود: این برنامه توسط کمیته سلامت فدراسیون با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ، از ساعت 8:30 تا 17روز 8 اسفند آغاز می شود و در این کارگاه، اعضای کمیته سلامت فدراسیون با تاریخچه قوانین و مقررات مبارزه با دوپینگ، مکمل های ممنوعه در سال 2012 ، عوارض داروهای ممنوعه و ظایف و مسئولیت های منطبق بر آشنایی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، مکمل ورزشی، داروهای نیروزا و خطر دوپینگ آشنا خواهند شد.

به گفته وی، بر اساس تفاهم نامه ای که مقرر است بین فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک و فدراسیون پزشکی ورزشی منعقد گردد، مخاطبین در این کارگاه به عنوان مدرسین کشوری مطالب فراگرفته را در طول سال 91  به اعضای کمیته سلامت هیات های استانی منتقل خواهد نمود.

شهریاری با اعلام این مطلب که در کمیته سلامت فدراسیون، کارگروه تخصصی آنتی دوپینگ تشکیل شده، ادامه داد:  تربیت مدرس استانی، درج اخبار و مقالات آموزشی در خصوص آنتی دوپینگ، تهیه بروشورهای آموزشی، ارائه مشاوره در خصوص آنتی دوپینگ از طریق سایت فدراسیون و تلفنی و ارسال پیام های آموزشی از طریق سیستم پیام کوتاه فدراسیون، از دیگر اقدامات این کمیته است. همچنین مقرر است با فدراسیون پزشکی ورزشی در اخذ نمونه گیری در مسابقات سال 91 همکاری لازم صورت گیرد.
 
۹ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.