احسان روز بهانی در گفتگو با سایت کمیته:در المپیک لندن اولین مدال المپیکی بوکس را از آن خود خواهم کرد

احسان روز بهانی در گفتگو با سایت کمیته:در المپیک لندن اولین مدال المپیکی بوکس را از آن خود خواهم کرد
اگر کمی حمایت شوم و بتوانم تا زمان شروع بازیهای المپیک 2012 حداقل در 4 تا 5 تورنمنت برون مرزی شرکت کنم مطمئن باشید اولین مدال المپیکی بوکس ایران را در لندن از آن خود خواهم کرد.


احسان روز بهانی ،مشتزن المپیکی وزن منهای 81 کیلو گرم کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی مچ دستم کمی تمریناتم سبک شده و حتی قرار است آن را گچ بگیرند تا در فرصت باقی مانده ضمن بهبودی کامل بتوانم خودم را برای حضور در بازیهای المپیک لندن آماده کنم.

وی ادامه داد:البته از آنجاییکه در رقابتهای قزاقستان مسابقه حضور ندارم مشکلی از بابت آسیب دیدگی دستم نخواهم داشت و تا زمان اعزام به بازیهای المپیک لندن به بهبودی کامل خواهم رسید البته اگر به همراه تیم ملی به آلماتی بروم و رقبای آسیایی را ببینیم برایم خیلی خوب است چرا که بعد از جهانی آذربایجان ما بغیر از یک سفر خارجی، سفر برون مرزی دیگری نداشتیم در حالیکه اکثر حریفان ما در حال برگزاری اردو و تورنمنت های مختلف هستند.

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگجو ضمن اشاره به حریفان المپیکی خود گفت:مهترین حریف المپیکی من رسول اف ازبکستانی است و مشتزنان کوبا ،روسیه ،چین و قزاقستان هم خیلی خوب هستند ولی من ترسی از مبارزه با آنها ندارم و اگر بتوانم در این مدت در چند مسابقه برون مرزی شرکت کنم قطعا  در رقابتهای المپیکی خوش خواهم درخشید.

روز بهانی در خاتمه تصریح کرد:من فقط به مدال لمپیکی فکر می کنم و وعده وعید هم نمی دهم چرا که معتقدم اگر کمی تلاش کنم می توانم در بازیهای المپیک لندن مدال کسب کنم و مطمئن باشید در این رقابتها با کسب مدال نام خود را به عنوان اولین مدالیست المپیکی کشورمان در تاریخ ورزش ثبت خواهم کرد.

۹ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.