تجلیل از افشارزاده در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه هنر و ورزش

تجلیل از افشارزاده در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه هنر و ورزش
ظهر امروز در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی انقلاب در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه هنر و ورزش از بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم فوق که ظهر امروز در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد در ابتدا حاجیلو مجری مراسم ضمن اشاره به جایگاه پیشکسوتان در عرصه هنر و ورزش ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولین قدرزحمات پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش را بدانند.

در ابتدای این مراسم کلیپی از مرحوم ناصر حجازی برگزار شد تا نام و یاد وی بار دیگر در اذهان و خاطره ها تکرار شود.
در ادامه این مراسم که با حضور جامعه اهل هنر و ورزش و پیشکسوتان آن و با حضور مربیان و قهرمانان ورزشی و بازیگران سینما برگزار شده بود از بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک به پاس سالها خدمت رسانی در ورزش کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از داریوش ارجمند هنر مند سینما،علی پروین،محمد رضا یزادنی خرم ، بهرام شفیع ، حسن روشن و محمد نصیری تجلیل به عمل آمد.

همچنین در پایان مراسم فوق ضمن  بزرگداشت نام و خاطره مرحوم ناصر حجازی قهرمان اسطوره ای فوتبال کشورمان  از خانواده وی تجلیل شد.

علی پروین، پرویز مظلومی،بهتاش فریبا، کریم باقری، محمد نصیری، عباس جدیدی،داریوش ارجمند، خانواده مرحوم ناصر حجازی، همایون بهزادی، حسن حبیبی، حمید استیلی، ابراهیم سیف پور ،ابرهیم جوادی ،مسئولین استقلال و پرسپولیس،دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی  و جمع دیگری از خانواده هنر و ورزش از مدعوین حاضر در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش بودند.
۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.